juhlalogo turkoosinvihrellä taustalla
Juhlimme Invalidiliiton 85-v. juhlavuotta kakkukahvien ja keskustelun merkeissä. Jäsenistölle suunnatun ohjelmallisen kahvitilaisuuden jälkeen vuorossa on kaikille avoin paneelikeskustelu, jossa nostetaan erityisesti esiin vammaisten palveluiden laatu ja saatavuus hyvinvointialueilla sekä tulevat eduskuntavaalit. Keskustelijoiksi olemme kutsuneet poliittisia päättäjiä ja vammaisia ihmisiä.

Aika ja paikka: keskiviikko 22.2.2023 Tampere, Solo Sokos Hotel Torni klo 13.30-17.00

Ohjelma:

• Tilaisuuden avaa Invalidiliiton toimitusjohtaja Janne Juvakka
  • pyörätuolitanssiesitys Karl Andersson ja Hanna Ihantola
  • Hannele Juutinen Band
  • kohtaamisia vammaisen ihmisen arjesta

Paneelin keskustelijat ovat Pirkanmaan neljästä suurimmasta puolueesta: Kari-Matti Hiltunen (KOK), Tuula Petäkoski-Hult (SDP), Lisa Wesin (PS) ja Eleanora Mäkinen (Vas.) sekä aktiiveja Invalidiliitosta: Kari Pajarinen (Akaan Seudun Invalidien varapuheenjohtaja), Anu Herala (Aivolisäke-potilasyhdistys Sella ry:n puheenjohtaja) ja Pinja Eskola (aktivisti ja vaikuttaja). Keskustelua johdattelee järjestöasiantuntija Milla Ilonen.

Tapahtuma on maksuton. Tilaisuudessa on paikalla yksi yleisavustaja.

Ilmoittautuminen tapahtumaan tästä linkistä.

Ohjelmallinen kahvitilaisuus yhdistyksille klo 13.30–15.00.  Kaikille avoin paneelikeskustelu vammaisten henkilöiden palveluiden laadusta ja saatavuudesta hyvinvointialueilla klo 15.30–17.00