Käsi painaa IPadilla Potkua yritystoimintaan -webinaaria käyntiin. Piirroskuva.

Potkua yrittäjyyteen -webinaarisarja alkaa elokuussa

25.6.2020
Viime keväälle suunnitellut vammaisten yrittäjäpäivät vaihtuivat webinaarisarjaan yrittäjyydestä elo-lokakuulle. Mistä sinä saat potkua yrittämiseen ja miten pidät tekemisen intoa yllä nyt, kun poikkeustilanne alkaa helpottua koronan jälkeen?

Tule kuuntelemaan ja kysymään liiketoiminnan asiantuntijoilta! Saat tuulta bisnekseen ja kehittymiseen. Osallistu ja keskustele! Kerro kaverillekin! Webinaarisarja on maksuton, ja voit katsoa jaksot myöhemminkin tallenteelta. Webinaarisarjaan ovat tervetulleita kaikki vammaiset yrittäjät tai yrittäjyyttä suunnittelevat. Webinaareissa ei ole viittomakielen tulkkausta.

Ilmoittaudu webinaariin pari päivää ennen jaksoa tai koko sarjaan ennen ensimmäistä jaksoa. Ilmoita myös, haluatko esitysmateriaalin etukäteen. Saat sen jälkeen sähköpostiisi Teams-osallistumislinkin. Ilmoittaudu yksittäiseen webinaariin tai koko webinaarisarjaan sähköisellä lomakkeella.

Ohjelma

Ke 19.8. klo 17–18.30 Yrittäjätarinaa – Miten poikkeustilanne vaikutti yrittämiseen?  Miten eteenpäin? Vammaiset yrittäjät kertovat.

Ke 26.8. 17–18.30 Yrittäjän työhyvinvointi – Miten jaksaa yrittäjänä? projektipäällikkö,  Merja Suoperä, Suomen Yrittäjät

Ke 16.9. klo 17–19 Tuotteistaminen ja tuotteiden/palveluiden hinnoittelu. Mitä tuotteistaminen on? Ostetaanko hintaa vai hyötyä? Mitkä ovat hinnan muodostusmallit? Asiakasvalinta hinnoittelun lähtökohdaksi?  MBA, yritysneuvoja Juuso Markkanen

Ke 30.9. klo 17–18.30 Kevytyrittäjyys – mitä se tarkoittaa? Esittelyssä laskutuspalveluyritykset,  kuten UKKO,  Eezy ja OP-kevytyrittäjyys.

Ke 7.10. klo 17–19 Somemarkkinointi, myynti verkkokaupassa – Mihin kannattaa panostaa somemarkkinoinnissa? Miten myyntiä lisää verkkokauppaan? yrittäjä, kouluttaja, viestintäkonsultti, MAT, Tarja Pursiainen, Activeworking Oy.

Paikka: Webinaarisarja järjestetään Teams-yhteydellä, johon voit osallistua tietokoneella tai matkapuhelimella. Voit halutessasi ladata sovelluskaupasta Teams-sovelluksen, mutta Teams toimii myös verkkoselaimessa (esim. Chrome, Firefox).

Tule mukaan!

Lisätietoja webinaarisarjasta: Sinikka Winqvist, Invalidiliitto, p. 044 765 0633, sinikka.winqvist@invalidiliitto.fi tai Jaana Argillander, Näkövammaisten liitto, p. 050 5966736, jaana.argillander@nkl.fi.

Potkua yrittäjyyteen -webinaarisarjan järjestäjät

Invalidiliitto ry, Näkövammaisten liitto ry, Neuroliitto ry, Lihastautiliitto ry, HUN ry, Käsillä – Näkövammaisten  käsityöyrittäjävalmennus, Kuurojen liitto ry ja Suomen Vammaisyrittäjät ry.

Potkua yritystoimintaan -webinaarisarjan järjestäjien logot. Kuvituskuva.