Beneficiaries image
kuvituskuva.

Lahjoita Ukrainan vammaisten ihmisten auttamiseksi

Lähetä tekstiviesti TUKI10 numeroon 16301 (10 €/viesti). Voit myös tehdä suuremman kertalahjoituksen tai ryhtyä kuukausilahjoittajaksi tästä.

Keräysvaroilla tuetaan Ukrainan suurimman vammaisjärjestön NAPD:n kautta vammaisia ihmisiä Ukrainassa. NAPD:hen kuuluu yli 100 vammaisyhdistystä ympäri Ukrainan. Tuki muodostuu rahalahjoituksista sekä mahdollisesti tarvikkeista ja tuotteista, jotka luovutetaan NAPD:lle. Lisäksi järjestämme tarvittaessa apuvälineitä, vertaistukea ja kuntoutusta Suomeen saapuville fyysisesti vammaisille ukrainalaisille ihmisille.

Invalidiliiton varainhankintatiimi on valmiina auttamaan keräyksiin ja lahjoittamiseen liittyvissä kysymyksissä. Tavoitat meidät arkisin klo 8-16 puhelimitse numerosta 044 765 0510 tai sähköpostilla varainhankinta@invalidiliitto.fi

Keräyslupa RA/2020/935. Myönnetty 1.1.2021. Voimassa toistaiseksi.

Liftup paragraph
Liftup image
kuvituskuva.
Liftup secondary title
Helppo likkua -lenkki 2022
Liftup title
Osallistu Helppo liikkua -lenkille ja teet hyvää
Liftup text
Helppo liikkua -viikko huipentuu Kansainvälisenä esteettömyys- ja saavutettavuuspäivänä, torstaina 19.5.2022, Helppo liikkua -lenkkiin. Tule mukaan liikkumaan ja samalla teet hyvää itsellesi sekä autat Ukrainan vammaisia ihmisiä, jotka tarvitsevat apua nyt ja tulevaisuudessa.
Donation videos
Full width quote
Quote text
Ukrainassa on eri tietolähteiden mukaan 2,4–3 miljoonaa vammaista henkilöä. Kotien lisäksi heistä osa asuu entisen neuvostoajan jäljiltä olevissa laitoksissa. Avun tarve on siis suurta. Avun tarve ei lopu, vaikka sotatilanne saataisiinkin rauhoittumaan. Pommitukset ovat tuhonneet elämää ja elinympäristöä jo nyt laajasti.