Lahjoituskohteet

Lahjoituksesi saa aikaan pieniä ja suuria ihmeitä. Kauan odotettu avustajakoira aloittaa työnsä arjen sankarina, vaikeavammaiset nuoret ylittävät itsensä harrastusleirillä ja vammaisten lasten perheet löytävät uusia keinoja jaksamiseen. Lisäksi Invalidiliitto vaikuttaa yhteiskunnalliseen päätöksentekoon ja edistää esimerkiksi osatyökykyisten työllistymistä.

Ajankohtaista:

Osallistu joulukeräykseemme

Piparkakku-ukkoja uunipellillä.
Köyhyys vaarantaa noin joka kolmannen vammaisen ihmisen terveydenhuollon, välttämättömät lääkkeet ja terveellisen ruuan.
Lue lisää ja varmista, ettei ketään jätetä jouluna yksin.

Tilaa Invalidiliiton suosittu joulukorttivalikoima

joulukortit lajitelma
Ilahduta Anita Polkutien suunnittelemilla joulukorteilla läheisiäsi - Invalidiliiton perinteiset joulukortit keräävät kehuja vuodesta toiseen.
Tilaa joulukortit täältä.
Liftup paragraph
Liftup image
Liftup secondary title
Vielä ehdit tilata kalenterin ensi vuodeksi
Liftup title
Suosittu avustajakoirakalenteri 2022
Liftup text
Tilaa avustajakoirakalenteri itsellesi tai lahjaksi! Seinäkalenterin tuotoilla tuetaan avustajakoiratoimintaa.
Liftup image
Kuva puuhakirjan kansista
Liftup secondary title
Lapsikampanja käynnistyy tammikuussa 2022
Liftup title
Tilaa omasi jo nyt
Liftup text
Puuhajengin johdolla kohti ennakkoluulotonta Suomea. Tilaa Puuhajengin tehtävät -puuhakirja vaikka pukinkonttiin!
Donation videos
Full width quote
Quote text
INVALIDILIITON JOULUAVUSTUS 2020 tuli juuri koronan keskellä, pahimpaan aikaan, keskelle yksinäisyyden kokemusta ja kallista keinonivelleikkausta. Silloin ei saanut halauksia, mutta juuri siltä avustus tuntui. Se oli halaus tai tärkeä käden ojennus, ja siitä tullut hyvä mieli kantoi pitkälle.
- Helena, 68v., Invalidiliiton jäsen