Länsi-Suomen alueella toimii 19 invalidiyhdistystä Etelä-Pohjanmaan, Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan maakunnissa.

Lähde mukaan Länsi-Suomen alueen ja verkostojen toimintaan!

• Haluatko olla mukana vaikuttamassa vammaisten ihmisten yhdenvertaisen ja esteettömän elämän puolesta paikallisesti tai maakunnallisesti?

• Kiinnostaako sinua esimerkiksi sote-uudistus ja muut ajankohtaiset alueelliset kehittämishankkeet ja niihin vaikuttaminen vammaisten ihmisten näkökulmasta?

• Haluaisitko neuvoa jäsenyhdistyksesi jäseniä heitä askarruttavissa kysymyksissä?
  • Onko sinulla kiinnostusta osallistua alueen invalidiyhdistysten yhteisiin tapahtumiin ja alueellisten verkostojen toimintaan?

Jos vastasit kyllä johonkin edellisistä kysymyksistä, olet lämpimästi tervetullut mukaan alueen toimintaan! Länsi-Suomen yhdistykset löydät Invalidiliiton sivuilta.

Alueella toimivat seuraavat verkostot

Vaikuttajaverkosto kokoontuu pääsääntöisesti verkkotapaamisten kautta. Naisverkoston tapaamiset ovat kasvokkaisia tapahtumia.

• Vaikuttajaverkosto: Verkoston toimintaan ovat tervetulleita kaikki paikallisesta ja alueellisesta vaikuttamistoiminnasta kiinnostuneet Länsi-Suomen alueella asuvat jäsenyhdistysten toimijat. Kokoontumiset ovat pääsääntöisesti verkkotapaamisia erilaisten ajankohtaisten vaikuttamisteemojen ja osallistujien esittämien toiveiden mukaisesti. Vaikuttajaverkoston käytännön toteutuksesta vastaa alueen järjestöasiantuntija. Alueellisten verkkotapaamisten lisäksi osallistujilla on mahdollisuus tulla mukaan myös Invalidiliiton valtakunnallisiin teemoitettuihin vaikuttajaverkostojen yhteistapaamisiin.

• Naisverkosto: Verkoston toimintaan ovat tervetulleita kaikki naisten alueellisesta yhteistoiminnasta kiinnostuneet Länsi-Suomen alueella asuvat jäsenyhdistysten toimijat. Kokoontumiset ovat pääsääntöisesti kasvokkaisia tapahtumia eri puolilla toiminta-aluetta. Tapahtumien käytännön toteutuksesta vastaavat alueella toimivat invalidiyhdistykset alueen järjestöasiantuntijan tuella.

Lue lisää alueen tapahtumista