IT-lehti

IT-lehden Toimintakalenterissa yhdistykset voivat ilmoittaa omista tapahtumista ja toiminnastaan. Henkilöuutisissa voi ilmoittaa yhdistyksen jäsenten merkkipäiviä ym. näiden luvalla. Ilmoitukset toimitetaan osoitteeseen it-lehti@invalidiliitto.fi.  Yhdistykset voivat tarjota juttuja toiminnastaan ja tapahtumistaan Liittouutiset-sivuille. Juttuvinkkejä ja aiheita voi ehdottaa suoraan lehden toimitukseen.

Kirje jäsenmaksulaskun yhteydessä
Jos yhdistys käyttää liiton jäsenmaksupalvelua, on yhdistyksen mahdollista toimittaa kirje jäsenille jäsenmaksulaskun yhteydessä. Kirje saa olla maksimissaan yhden A4-arkin mittainen. Kirjeen sisältö toimitetaan liittoon  vuoden vaihteessa.

Tekstiviestipalvelu
Tekstiviesti tavoittaa jäsenet! Yhdistysten on mahdollista lähettää Kilta-jäsenrekisteripalvelun kautta tekstiviestejä jäsenistölle. Viestiin mahtuu 160 merkkiä pitkä teksti. Hinta on 12 snt/viesti ja se laskutetaan yhdistykseltä jälkikäteen.

Kilta
Kilta jäsenrekisteripalvelulla yhdistys voi paitsi ylläpitää jäsenrekisteriä, mm. hakea tietyn ikäisten jäsenten yhteystiedot ja tulostaa näiden osoitetarrat. Kilta-rekisterin käyttö on yhdistykselle maksutonta.