1. Tuotteiden tilaus

5. Lisätietoja

__________________________________________________________________

1. Tuotteiden tilaus

Invalidiliiton kannatustuotteita markkinoidaan pääasiassa puhelimitse liiton omien varainhankkijoiden toimesta. Mikäli haluat tilata tuotteita, ota yhteys asiakaspalveluumme. Suuremmista eristä voi pyytää tarjouksen. Tuotteet laskuttaa Invalidiliiton omistama Invatieto Oy. Tuotteista saatu myyntivoitto ohjataan lyhentämättömänä Invalidiliiton vammaistyöhön. Tukituotteiden hinnoista saa tarkempia tietoja ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Tilaaminen edellyttää 18 vuoden ikää.

2. Toimitusehdot

Tuotteen postitus

Tuotteet, jotka kokonsa puolesta sopivat postiluukkuun, toimitetaan kirjelähetyksenä suoraan vastaanottajalla. Suuremmat tuotteet toimitetaan postilla lähimpään noutopaikkaan, suosimme toimituksissa SmartPostia.

Toimituskulut sisältyvät tuotteen ostohintaan mikäli toisin ei ole ilmoitettu. Voidaksemme toimittaa tuotteet, tarvitsemme vastaanottajan nimitietojen lisäksi täydellisen katuosoitteen ja puhelinnumeron. Jos tuotteita on varastossa, pyrimme toimittamaan tuotteen noin viikon sisällä.

Toimittamatta jättäminen

Invatieto Oy pidättää oikeuden olla toimittamatta tilausta luottotietoihin, puutteellisiin osoitetietoihin tai muihin vastaaviin seikkoihin vedoten.

Vaihto- ja palautusoikeus

Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus (lasketaan siitä päivästä, kun asiakas noutaa paketin postista). Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön. Tuote voidaan palauttaa samassa pakkauksessa jossa se on toimitettu. Palautus postitetaan osoitteella Invatuote markkinointi, Mannerheimintie 107, 00280 Helsinki. Kuoreen merkintä: ASIAKASPALAUTUS. Maksamme palautuksen postimaksun puolestanne.

Lähetyksen vaurio / virhe

Jos huomaatte paketissa näkyvän vaurion sitä vastaanottaessanne, tehkää vahinkoilmoitus postiin. Mikäli huomaatte vaurion vasta avattuanne paketin, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme pikimmiten. Reklamaatiot pyydämme tekemään 7 vuorokauden kuluttua tavaran vastaanottamisesta.

Korvaavan tuotteen toimitus

Mikäli tilaamaanne tuotetta ei ole saatavilla tai lähetys viivästyy meistä riippumattomista syistä, asiakaspalvelumme ottaa teihin yhteyttä. Kun tuotteet on lähetetty, ei Invalidiliitto ry ole vastuussa Postin mahdollista viivästyksistä.

Maksaminen

Tuotteet maksetaan laskulla joka toimitetaan erikseen. Myönnämme laskulle 14 päivää maksuaikaa laskun päiväyksestä lukien. Tuotteet ovat myyjän omaisuutta kunnes ne on maksettu.

Laskutustietojen tai eräpäivän muuttaminen

Mikäli haluatte muuttaa laskussa olevia tietoja, ottakaa yhteys suoraa asiakaspalveluumme. Voimme toimittaa teille tarvittaessa uuden laskun.

3. IT-lehti

IT-lehden tilaus ja toimitus

IT-lehti on sosiaali- ja terveysalan ammattilehti, mutta ennen kaikkea se on Suomen merkittävin vammaisalan aikakausilehti. Lehden julkaisee Invalidiliitto ry. Lehti ilmestyy 8 kertaa vuodessa. Lehden voi tilata itselleen tai lahjaksi joko määräaikaistilauksena tai kestotilauksena. Lehden laskuttajana on Invalidiliitto ry. IT-lehteä myyvät varainhankkijamme osana tukituotevalikoimaamme. Mikäli haluat tilata lehden, ota yhteys asiakaspalveluumme.

4. Oikeudet muutoksiin

Invalidiliitto ry pidättää oikeudet muuttaa toimitusehtoja sekä hinnastoja.

5. Lisätietoja

varainhankinta@invalidiliitto.fi

Tukituotteet

Tue Invalidiliiton työtä vammaisten ihmisten hyväksi ostamalla tukituotteita.