poika sängyllä keltainen jääkiekkokypärä päässä

Validia Oy

Validia Oy auttaa elämään tasavertaista arkea. Mahdollisimman itsenäinen, arvokas ja turvallinen elämä kuuluu jokaiselle. Validia Oy auttaa toteuttamaan valintojasi, kun tarvitset tukea arjessasi: ”Sinun näköinen elämä – minun tehtävä”.

Hyvää, omannäköistä elämää ja kuntoutusta

Validia on arvokkaan elämän rakentaja.

• laadukkaita asumispalveluja lähes 50 vuoden kokemuksella ja asiantuntemuksella fyysisesti vammaisille, kehitysvammaisille ja muille toimintaesteisille henkilöille, jotta jokainen voisi elää mahdollisimman itsenäistä elämää.

• kuntoutuspalvelujen asiantuntija. Validia Oy toteuttaa neurologisten sairauksien ja vammojen kuntoutuksessa yksilöllistä tarpeet huomioivaa, moniammatillista ja tutkimustietoon perustuvaa kuntoutusta yli 60 vuoden kokemuksella. Kuntoutuspalvelu on tunnettu aikaisemmin Käpylän kuntoutuskeskuksen nimellä.

Validia Oy panostaa hyvän asiakaskokemuksen ja asiantuntijuuden jatkuvaan kehittämiseen. Validia Oy on vastuullinen, täysin kotimaisessa omistuksessa oleva yritys ja osa Invalidiliitto-konsernia. Eettinen tausta näkyy ystävällisenä ja asiakaskeskeisenä työkulttuurina. Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Validia Oy:lle Yhteiskunnallinen yritys -merkin.