Invalidiliiton sosiaalineuvoja Kirsi Kosonen luennoi vammaispalvelun mukaisesta auton hankinnan tuesta.

Mikä on webinaari?

Webinaari on internetissä toteutettu koulutus, johon sekä luennoitsija että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan. Pääset mukaan webinaariin klikkaamalla osallistumislinkkiä, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen webinaaria. Saat samalla myös tarkemmat osallistumisohjeet.

Osallistuminen on helppoa ja maksutonta.  Osallistumiseen et tarvitse maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Luennoille mahtuu 100 osallistujaa. Kysymyksiä voi luennon lopussa tehdä chatin kautta.

Jos et pääse osallistumaan webinaariin livenä, voit katsella ja kuunnella sen myöhemmin liiton nettisivuilta osoitteesta: invalidiliitto.fi/webinaarit/

Dela på social media

Koulutuksia ja tapahtumia

Invalidiliiton koulutuksen tavoitteena on edistää jäsenistön ja muiden fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten ihmisten oikeuksien toteutumista arjessa, lisätä tietoisuutta vammaisuudesta sekä tukea yhdistysten toimintaa. Tarjoamme kursseja, seminaareja, verkkokursseja, webinaareja ja tilauskoulutusta eri kohderyhmille.