Valitettavasti tilaisuus on peruttu.

Invalidiliiton sote-kiertue pysähtyy Kokkolassa 22.2.Kiertueen tavoitteena on lisätä tietoa ja keskustella sote-uudistuksesta ja ajankohtaisesta vammaispolitiikasta sekä saada välineitä alueelliseen vaikuttamiseen. Mukana mm. sosiaali- ja terveysjohtaja Jussi Salminen.

Aika: 22.4. 2017 klo 10-16
Paikka: Sokos Hotel Kaarle, Kauppatori 4

Tilaisuus on kaikille avoin. Osallistumismaksu jäseniltä 20 € ja muilta 25€, sisältää lounaan ja kahvit.

Ilmoittautuminen 1.4. mennessä tästä linkistä.

Dela på social media

Sote-uudistus

Sanna Marinin hallitusohjelman mukainen mittava sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastustoimen uudistuksen, ns. sote-uudistuksen toimeenpano on alkanut monien vuosien valmistelun ja odottelun jälkeen. Sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastustoimen järjestämisvastuun siirtämistä koskevat lait kunnilta hyvinvointialueille on hyväksytty. Sote-uudistuksella on tarkoitus vastata toimintaympäristön muutoksiin ja turvata yhdenvertaiset sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut.

Invalidiliiton seitsemän kohdan lista sote-uudistuksesta

Nyhet 8.12.2016
Sote-uudistuksen toteutuminen lähestyy, ja Invalidiliitto on ollut vaikuttamassa sen sisältöön vammaisten kansalaisten näkökulmasta monin eri tavoin.

18.11.2016

Koulutuksia ja tapahtumia

Invalidiliiton koulutuksen tavoitteena on edistää jäsenistön ja muiden fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten ihmisten oikeuksien toteutumista arjessa, lisätä tietoisuutta vammaisuudesta sekä tukea yhdistysten toimintaa. Tarjoamme kursseja, seminaareja, verkkokursseja, webinaareja ja tilauskoulutusta eri kohderyhmille.