Neljässä alekkaisessa neliössä 2 nauravaa miestä ja naista. Vieressä vihreällä taustalla oranssissa pallossa valkoisella Sopivaa työtä kaikille, o-kirjain on pyörätuolin muotoinen.
Tule tapaamaan työnantajia, kuulemaan mielenkiintoisia puheenvuoroja sekä saamaan hyödyllisiä vinkkejä työnhakuun.

Aika: torstai 27.2.2020 klo 13-15
Paikka: Hotelli Scandic Park, Mannerheimintie 46, Helsinki

Tapahtuman juontaa tv-toimittaja Sean Ricks.

Ohjelmassa mm.:

• Uusia ovia työelämään - Spring House Oy, Work Pilots Oy ja Ammattiopisto Spesia
  • Opiskelu ja työ kantavat eteenpäin - Paralympiaurheilija, ratakelaaja Henry Manni
  • Miksi ryhdyin yrittäjäksi? – Taitoluistelija Laura Lepistö
  • Keinoja sopivan työn muokkaamiseen - Vamlas - Vammaisten lasten ja nuorten tukisäätiön koulutus- ja työllisyysasiantuntija Pauli Leinonen
  • Palkkatuki ja työolosuhteiden järjestelytuki rekrytoinnin tukena, TE-toimiston yrityskoordinaattori Markku Visti
  • Kilpapelaamisesta ammatti? - Havu Gaming

Tapahtumassa on mahdollisuus tutustua työnantajiin, paikalla ovat mm. GoFore Oyj ja Canon Oy.  Jaossa myös ansioluettelon mallipohjia.

Kaikkien kävijöiden kesken arvotaan K-ryhmän 100 euron lahjakortti.

OP Ryhmä tukee Sopivaa työtä kaikille -kampanjaa yhdenvertaisen työelämän rakentamiseksi.

Ilmoittaudu mukaan tästä  >>

Katso kaikki kiertuepaikkakunnat täältä >>

#sopivaatyötäkaikille

Lisätietoa: Sinikka Winqvist Asiantuntija, työelämä ja yrittäjyys, Invalidiliitto, sinikka.winqvist@invalidiliitto.fi, p. 044 765 0633

Lämpimästi tervetuloa!

logoja: spesia, havu, TE-keskus, springhouse, yrittäjät, workpilots

Sopivaa työtä kaikille

Sopivaa työtä kaikille -keikkatyöalusta on kehitetty kohtaamisalustaksi vammaisille työnhakijoille sekä heille keikkatöitä tarjoaville tahoille. Tältä sivulta löydät tietoa keikkatyöalustasta sekä havainnoistamme Sopivaa työtä kaikille - hankkeen (2019-2021) työelämävalmennusten kokemuksista.