Kuva pihan oleskelualueesta
Tervetuloa mukaan uudelle, neljän viikon mittaiselle verkkokurssillemme asuntojen esteettömyydestä! Kurssilla käydään läpi asuntojen ja asuinrakennusten esteettömyyteen liittyvää lainsäädäntöä, ohjeita ja hyviä käytäntöjä. Kurssilla tutustutaan myös asunnon muutostyöprosesseihin.

Aika: 2.-29.5.2022

Paikka: Verkkokurssi Priima-oppimisympäristössä. Kurssilla on yksi vapaaehtoinen Teams-tapaaminen maanantaina 16.5 klo 16.00.

Kohderyhmä: Verkkokurssi on tarkoitettu kaikille asumisen esteettömyydestä kiinnostuneille.

Hinta: Pilottikurssin hinta nyt 80 euroa (norm. 120 €) sis. alv. 24 %.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautuminen 22.4.2022 mennessä tästä linkistä. Kurssille otetaan noin 25 opiskelijaa.

Lisätietoja:
Esteettömyysasiantuntija Susanna Korkeakangas susanna.korkeakangas@invalidiliitto.fi tai p. 044 765 0666.

Toimiva ja esteetön asunto -verkkokurssi

Kurssi on täynnä! Tervetuloa mukaan uudelle, neljän viikon mittaiselle verkkokurssillemme asuntojen esteettömyydestä 2.-29.5.2022! Kurssilla käydään läpi asuntojen ja asuinrakennusten esteettömyyteen liittyvää lainsäädäntöä, ohjeita ja hyviä käytäntöjä. Kurssilla tutustutaan myös asunnon muutostyöprosesseihin.

ESKEn palvelut

Invalidiliiton Esteettömyyskeskus ESKE tarjoaa monipuolisia esteettömyyden edistämistä tukevia palveluja. Tutustu ESKEn palvelutarjontaan alla olevasta luettelosta. Jokaisen palvelun hinta määräytyy työn tai kohteen laajuuden mukaan.