Ajankohtaista yhdistyksille

Loppukiri jäsenhankintaan – jäsenten kilpailu päättyy lokakuussa

Invalidiliiton ja sen jäsenyhdistysten jäsenhankintakampanja ”Se on mun sydämessä” on parasta aikaa käynnissä. Osana kampanjaa järjestetään jäsenhankintakilpailu kolmessa kategoriassa: jäsenyhdistysten jäsenille, jäsenyhdistyksille sekä Invalidiliiton henkilöstölle. Jäsenten kilpailu päättyy 31.102017. Vielä on mahdollista ottaa loppukiri jäsenhankintaan! Eniten jäseniä hankkinut henkilö palkitaan 500 euron lahjakortilla. Voittaja julkistetaan Apuvälinemessuilla Tampereella 9.11.2017. Yhdistysten välinen kilpailu jatkuu vuoden loppuun saakka. Lisätietoa jäsenhankintakampanjasta sekä kilpailun säännöt

Reilua yhdistystä rakentamassa

Invalidiliitto käynnisti viime toukokuussa Reilu Yhdistys- teeman, jolloin avautui kaikille Invalidiliiton jäsenyhdistysten jäsenille suunnattu jäsenkysely. Kysely tavoitti yhteensä 298 henkilöä, koostuen sekä valtakunnallisten että paikallisyhdistyksien jäsenistä. Lue lisää teemasta

Järjestökoulutus

Koulutustemme tavoitteena on edistää toimintakyvyltään erilaisten ja fyysisesti vammaisten ihmisten oikeuksien toteutumista arjessa. Tarjoamme kursseja, seminaareja, verkkokursseja, webinaareja sekä tilauskoulutusta eri kohderyhmille. Lisäämme tietoisuutta vammaisuudesta sekä ylläpidämme ja uudistamme järjestön toimintavalmiuksia.

Tänä vuonna perehdytämme jäsenistöä ja muita kiinnostuneita erityisesti sosiaali- ja terveydenhuollon uudistukseen (sote-uudistus). Invalidiliiton sote-kiertue jalkautuu jokaiseen 18 maakuntaan. Koulutuskalenterista näet kiertueen ajat ja paikat.

Webinaarit

Tältä sivulta löydät linkit Invalidiliiton webinaarien tallenteisiin sekä tulevat webinaarit.