neljä kuvaa eri ammateissa toimivista nuorista

Valmennukset ja keikkatyömahdollisuudet

Haluatko etsiä sinulle sopivaa työtä? Hyödyntää osaamistasi lyhyillä työkeikoilla? Miettiä muita vaihtoehtoja? Yhteistyökumppanimme toteuttavat yksilöllisiä valmennuksia sekä tarjoavat keikkatyömahdollisuuksia.

Valmentajan tuella työelämään

Invalidiliiton Sopivaa työtä kaikille -kokonaisuuteen ilmoittautuneet työnhakijat saavat työnhakunsa tueksi valmentajan Spring House Oy:sta.

Spring House Oy on valtakunnallinen työllistymisen valmennuspalveluja tuottava yritys, joka yhdistää fyysisesti vammaiset työnhakijat ja työnantajat. Valmentaja auttaa etsimään ratkaisuja työllistymisessä ja oman polun löytämisessä.

Valmentaja tukee:
•    osaamisen kartoituksessa
•    työllistymisen tukimuotojen selvittämisessä
•    työnhaussa ja haastatteluun valmistautumisessa
•    sopivien työtehtävien räätälöinnissä
•    työsuhteen sopimisessa
•    työsuhteen alussa.

Spring House Oy:n asiakkaaksi hakeudutaan Sopivaa työtä kaikille -kokonaisuudessa täyttämällä linkin takaa avautuva lomake. Ilmoittautuminen päättyy 30.6.2020.

Täytä lomake >>

Digialustalta keikkatöitä

Lyhyiden keikkatöiden avulla on mahdollista saada työkokemusta, päästä kokeilemaan erilaisia tehtäviä ja toimialoja sekä osoittaa osaamista työn tarjoajille.

Keikkatöiden hakeminen edellyttää kirjautumista WorkPilots sovelluksen Sopivaa työtä kaikille -digialustalle. Alustalle tarjotuista keikoista voi hakea itseään kiinnostaviin tehtäviin. Kaikki tehdyt keikkatyöt ja palautteet tallentuvat omaan profiiliin. Alustalla saa myös oman CV -verkkosivun, jonka linkkiä voi jakaa myös palvelun ulkopuolisille käyttäjille. Profiili on yksityinen ja se näkyy vain niille tilaajille, joiden keikkoihin haetaan.

1. Lataa workpilots -sovellus kännykkääsi
2. Valitse yksityinen palvelu ja käytä koodia SOPIVA (pääset Sopivaa työtä kaikille alustalle)
3. Rekisteröidy palveluun ja tee itsellesi profiili
4. Tee oma CV
5. Selaa sopivia tehtäviä ja aloita keikkatöiden etsiminen!

Tarkemmat ohjeet työnhakijalle

Work Pilots Oy tuottaa Sopivaa työtä kaikille digialustan yhteistyössä Invalidiliiton kanssa. Lisätietoja digialustasta info@workpilots.fi

Tukea työllistymiseen opintojen jälkeen

Oletko valmistunut Ammattiopisto Spesiasta, mutta vailla työtä?

Nyt sinulla on mahdollisuus saada tukea työllistymiseen myös opintojen jälkeen Spesian työvalmentajilta. Ota yhteyttä Ammattiopisto Spesiaan.

Ammattiopisto Spesia
Linda Helsenius, linda.helsenius@spesia.fi