Rosan, pinkin, sinisen ja violetin väriset kädet nostavat ylös valkoista merkkiä. Vieressä teksti VamO Osallisuuden varmistaminen ja syrjäytymisen ehkäiseminen vammaissosiaalityön asiakasprosesseissa mustalla pohjalla.

VamO-hanke

EU:n sosiaalirahaston rahoittaman sekä Lapin yliopiston hallinnoiman ja koordinoiman hankkeen perustana on tutkimus ja yhteistyö asiakkaiden kanssa.

VamO-hanke (1.9.2016–31.8.2019) Osallisuuden varmistaminen ja syrjäytymisen ehkäiseminen vammaissosiaalityön asiakasprosessissa

Keskellä vihreä ympyrä jossa luettelo allekkain: Kehittäjätyöntekijät, Tutkijat, Asiakkaat osallisuusryhmissä, Johtaminen, Ohjausryhmä. Ympyrän molemmin puolin Lapin yliopiston, THL:n, Invalidiliiton, Kynnys ry:n, Rovaniemen kaupungin, Eteva kuntayhtymän, Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin (Eksote) ja Espoon kaupungin logot.

Hankkeessa ovat mukana Invalidiliitto, THL, Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiiri (Eksote), Eteva kuntayhtymä, Espoon kaupunki, Rovaniemen kaupunki sekä Kynnys ry.

VamO-hankkeen läpileikkaavat tavoitteet:

1. Tietoon perustuvien asiakasosallisuutta vahvistavien käytäntöjen kehittäminen
  2. Asiakasosallisuudelle rakentuvan vammaissosiaalityön asiantuntijuuden vahvistaminen
  3. Valtakunnallisesti hyödynnettävissä olevan asiakasosallisuutta vahvistavan vammaissosiaalityön asiakasprosessin mallintaminen

Lue lisää Lapin yliopiston kotisivuilta ja Innokylän kotisivuilta.

Teksti: KIITOS! Löydät meidät: www.innokylä.fi/web/tyotila398951 ja www.ulapland.fi/vamo. Tekstin alla Facebook- ja Twitter-kuvakkeet. Alla VamO-hankkeen, Vipuvoimaa EU:lta 2014-2020 ja Euroopan unionin logot. Oikealla kuva jossa punaiset ja siniset piirretyt kädet pitävät kiinni palapelin palasesta.