Vertaistukea ja tapahtumia

Tältä sivulta löydät tietoa vertaistuen tapahtumista.

Tulevia tapahtumia

Nuorten aikuisten vertaistukija -koulutus 26.-28.10.2018

Invalidiliitto järjestää vertaistukihenkilön peruskoulutuksen nuorille aikuisille (yli 18-vuotiaat), joilla on harvinainen sairaus tai vamma. Koulutus pidetään Sokos Hotel Torni - hotellissa Tampereella. Se on osallistujille maksuton ja osallistujille korvataan täysihoito eli majoitus, ruokailut ja ohjelma. Koulutukseen haetaan sähköisellä lomakkeella, jonka löydät täältäViimeinen hakupäivä on maanantaina 8.10.2018. Koulutukseen valituille lähetetään sähköpostilla koulutuksen tarkka info ja ohjelma.

Katso koulutuksen mainos tästä >>

Rajaton - tapahtuma 2019

Invalidiliitto on mukana toisen kerran järjestettävässä Rajaton-tapahtumassa, joka on tarkoitettu amputoiduille ja dysmeliahenkilöille sekä heidän läheisille. Tapahtumasta tulee lisätietoja lähempänä ajankohtaa, mutta varaa jo nyt kalenteriisi lauantai 6.4.2019. Tapahtumaa järjestävät Respecta, Ottobock, Metropolia AMK ja Vertainen vierellä.

Lisätietoja ennakkomainoksesta >>

Vertaistoimintaa jäsenyhdistyksissä

Invalidiliiton jäsenyhdistykset järjestävät monipuolista toimintaa jäsenilleen.  Vertaisryhmät sisältävät esimerkiksi luentoja, yhdessäoloa, keskusteluryhmiä ja harrastustoimintaa. Toimintaa on eri-ikäisille.
Yhdistyksiin kannattaa olla suoraan yhteydessä, jolloin saa ajantasaista tietoa toiminnasta.

Yhdistysten yhteystiedot löytyvät tästä linkistä