Länsi-Suomen alueella toimii 20 invalidiyhdistystä Etelä-Pohjanmaan, Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan maakunnissa.

Lähde mukaan Länsi-Suomen alueen ja verkostojen toimintaan!

• Haluatko olla mukana vaikuttamassa vammaisten ihmisten yhdenvertaisen ja esteettömän elämän puolesta paikallisesti tai maakunnallisesti?

• Kiinnostaako sinua esimerkiksi sote-uudistus ja muut ajankohtaiset alueelliset kehittämishankkeet ja niihin vaikuttaminen vammaisten ihmisten näkökulmasta?

• Haluaisitko neuvoa jäsenyhdistyksesi jäseniä heitä askarruttavissa kysymyksissä?
  • Onko sinulla kiinnostusta osallistua alueen invalidiyhdistysten yhteisiin tapahtumiin ja alueellisten verkostojen toimintaan?

Jos vastasit kyllä johonkin edellisistä kysymyksistä, olet lämpimästi tervetullut mukaan alueen toimintaan! Länsi-Suomen yhdistykset löydät Invalidiliiton sivuilta.

Alueella toimivat seuraavat verkostot

Ajankohtainen koronavirustilanne vaikuttaa edelleen alueen yhdistysten yhteistoimintaan sekä verkostojen tapaamisiin. Olemme kokoontuneet kasvokkaisten tapaamisten sijaan ensisijaisesti alueen toimijoiden verkkotapaamisissa.

• Vaikuttajaverkosto: Seuraava verkkotapaaminen ma 8.3.2021 klo 16-17.30. Teemana kevään kuntavaalit. Käydään yhdessä läpi Invalidiliiton Yhdenvertaista palvelua kaikille -kuntavaaliteemat. Tutustutaan myös liiton tuottamaan sähköiseen kuntavaalimateriaaliin. Mietitään yhdessä paikallisia vaalivaikuttamisen keinoja. Tapaamiseen ovat tervetulleita kaikki vaikuttamistoiminnasta kiinnostuneet Länsi-Suomen alueen jäsenyhdistysten toimijat. Ennakkoilmoittautumiset pe 5.3. mennessä tämän linkin kautta
  • Naisverkosto: Seuraava tapaaminen järjestetään verkkotapaamisena kevään 2021 aikana. Lisätietoa tulossa myöhemmin.

Lue lisää alueen tapahtumista