Oulu-Kainuun alue

Oulu-Kainuun alueella toimii 11 yhdistystä Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun maakunnissa. Alueen järjestöasiantuntijana toimii Sanna Saarimaa.

Osallistu valokuvakilpailuun

Invalidiliiton Oulu-Kainuun alueen yhdistysten jäsenet kutsutaan osallistumaan valokuvakilpailuun kesällä 2020. Kilpailun teemana on Voimaa luonnosta! ja kilpailuaika on 1.6.-31.7.2020. Ajatuksena kilpailussa on saada ihmiset menemään lähelle luontoa ja kertomaan kuvan avulla oma tarinansa siitä, mikä luonnossa saa voimaan paremmin ja lisää jaksamista.

• kilpailussa on omat sarjat mustavalkoisille ja värillisille kuville
  • yksi osallistuja voi lähettää max. kaksi kuvaa
  • kuvan täytyy olla itse otettu
  • kuvaa ei saa olla vääristävästi muokattu

Kuvat lähetetään alueen järjestöasiantuntijalle joko sähköisesti tai postitse. Postiosoite: Invalidiliitto ry / Sanna Saarimaa, Kansankatu 53, 90100 Oulu.

Voittajat julistetaan elokuussa 2020. Parhaat kuvat palkitaan. Kilpailukuvia voidaan käyttää sosiaalisessa mediassa tai muissa julkaisuissa kilpailusta viestimiseen. Muusta käytöstä sovitaan aina kuvan ottajan kanssa.

Lähde mukaan Oulu-Kainuun alueen ja verkostojen toimintaan!

• Haluatko olla mukana vaikuttamassa paikallisesti ja maakunnallisesti? Kiinnostaako esimerkiksi sote-palveluihin vaikuttaminen?
  • Haluaisitko neuvoa jäsenyhdistyksesi jäseniä heitä askarruttavissa kysymyksissä?
  • Onko sinulla kiinnostusta osallistua yhdistyksen ja alueen tapahtumiin, järjestelyihin tai verkostojen toimintaan?

Jos vastasit kyllä edes yhteen kysymykseen, olet lämpimästi tervetullut mukaan alueen toimintaan! Oulu-Kainuun alueen yhdistykset löydät täältä.

Alueella toimii seuraava verkosto:

• Vaikuttajaverkosto

Verkostosta saa lisätietoa alueen järjestöasiantuntijalta.

Lue lisää alueen tapahtumista Invalidiliiton sähköisestä toimintakalenterista ja IT-lehdestä.