Oulu-Kainuun alue

Oulu-Kainuun alueella toimii 11 yhdistystä Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun maakunnissa. Alueen järjestöasiantuntijana toimii Sanna Saarimaa.

Valokuvakilpailun voittajat valittu

Invalidiliiton Oulu-Kainuun alueen yhdistysten jäsenillä oli mahdollisuus osallistua valokuvakilpailuun kesällä 2020. Kilpailun teemana oli Voimaa luonnosta! Ajatuksena kilpailussa oli saada ihmiset menemään lähelle luontoa ja kertomaan kuvan avulla oma tarinansa siitä, mikä luonnossa saa voimaan paremmin ja lisää jaksamista.

Palkintoraati kiinnitti kuvissa ensisijaisesti huomiota tunnelmaan. Mustavalkoinen Maaret Räisäsen kuva "Aita Tornionjoen rannalla" vei mustavalkoisten kuvien sarjan voiton. Esteetöntä luontoreittiä kuvaava Tuomas Honkosen kuva valittiin värikuvien parhaimmaksi. Palkinnot on toimitettu voittajille.

Aita Tornionjoen rannalla
Mustavalkoisten kuvien sarjan voittaja, Aita Tornionjoen rannalla

Esteetön luontoreitti
Värikuvasarjan voittaja, Esteetön luontoreitti

Lähde mukaan Oulu-Kainuun alueen ja verkostojen toimintaan!

• Haluatko olla mukana vaikuttamassa paikallisesti ja maakunnallisesti? Kiinnostaako esimerkiksi sote-palveluihin vaikuttaminen?
  • Haluaisitko neuvoa jäsenyhdistyksesi jäseniä heitä askarruttavissa kysymyksissä?
  • Onko sinulla kiinnostusta osallistua yhdistyksen ja alueen tapahtumiin, järjestelyihin tai verkostojen toimintaan?

Jos vastasit kyllä edes yhteen kysymykseen, olet lämpimästi tervetullut mukaan alueen toimintaan! Oulu-Kainuun alueen yhdistykset löydät täältä.

Alueella toimii seuraava verkosto:

• Vaikuttajaverkosto

Verkostosta saa lisätietoa alueen järjestöasiantuntijalta.

Lue lisää alueen tapahtumista Invalidiliiton sähköisestä toimintakalenterista ja IT-lehdestä.