Jäsenhankintakampanja

Invalidiliiton ja sen jäsenyhdistysten jäsenhankintakampanja on käynnissä. Kampanjan teemana on ”Se on mun sydämessä” – 30 000 tarinaa. Kampanjan teema kuvastaa Invalidiliiton moninaisuutta – liitossa on 30 000 erilaista jäsentä ja jokaisella heistä on omanlainen tarinansa.

Haastamme jokaisen jäsenen mukaan vahvistamaan joukkoamme ja hankimaan uusia jäseniä! Jäsenet ovat osa uudistuvaa ja elinvoimaista vammaisjärjestöä. Hankkimalla uusia jäseniä osallistut jäsenhankintakilpailuun, jossa voit voittaa S-ryhmän tai K-ryhmän lahjakortteja. Hankkimalla jäseniä omaan yhdistykseesi edistät samalla yhdistyksesi mahdollisuuksia pärjätä yhdistysten välisessä jäsenhankintakilpailussa.

Varmistat osallistumisesi kilpailuun pyytämällä jäseneksi liittyvää henkilöä lisäämään yhteystietosi jäsenhakemuslomakkeeseen.

Materiaalia jäsenhankintakampanjaan liittyen

Jäsenhankintakilpailu jäsenille

1. Kilpailun järjestäjänä toimii Invalidiliitto ry.
 2. Kilpailu tapahtuu jäsenten välisenä, myös kannattajajäsenet voivat osallistua.
3. Kilpailuaika on 16.1.2017-31.10.2017.
4. Kilpailussa otetaan huomioon sellaiset jäsenhakemukset, joiden perusteella henkilö on hyväksytty yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi. Jäsenhakemus tulee olla päivätty tai lähetetty sähköisenä 16.1.2017- 31.10.2017.
5. Kilpailussa ei oteta huomioon jäsenhakemusta, jonka perusteella jäsen siirtyy yhdistyksestä toiseen.
6. Jäsenhakemukseen tulee merkitä sen henkilön nimi, joka on jäsenen hankkinut.
7. Henkilöt, jotka ovat hankkineet kolme uutta jäsentä 30.4.2017 mennessä, saavat palkinnoksi kassin. Palkinnot lähetetään yhdistyksiin, jotka toimittavat ne jäsenhankkijoilleen.
8. Kilpailun päätyttyä kaikkien vähintään yhden jäsenen hankkineen kesken arvotaan kolme (3) S-ryhmän tai K-ryhmän 300 euron lahjakorttia (voittaja saa valita lahjakortin). Jokaisesta hankitusta jäsenestä saa yhden arpalipun arvontaa varten. Lahjakortin voittaneille ilmoitetaan palkinnosta henkilökohtaisesti.
9. Eniten jäseniä hankkinut palkitaan S-ryhmän tai K-ryhmän 500 euron lahjakortilla (voittaja saa valita lahjakortin). Mikäli useampi henkilö on hankkinut saman määrän jäseniä, ratkaistaan voittaja arvalla. Voittaja julkistetaan Apuvälinemessuilla Tampereella 9.11.2017.
10. Jokaiselle uudelle jäsenelle lähetetään Mert Otsamon suunnittelema Piikki-rintaneula.

Jäsenhankintakilpailu yhdistyksille

1.Kilpailun järjestäjänä toimii Invalidiliitto ry.
2. Kilpailu tapahtuu yhdistysten välisenä.
3. Kilpailuaika on 16.1.2017-31.12.2017.
4. Kilpailussa otetaan huomioon sellaiset jäsenhakemukset, joiden perusteella henkilö on hyväksytty yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi. Jäsenhakemus tulee olla päivätty tai lähetetty sähköisenä 16.1.2017- 31.12.2017 välisenä aikana.
6. Jäsenhankintakilpailussa eniten jäsenmäärää suhteellisesti kasvattanut (31.12.2017 ilmoitettu jäsenten lukumäärä) yhdistys (31.12.2016 ilmoitettu jäsenten lukumäärä) palkitaan 1000 euron avustuksella, jonka yhdistys voi käyttää jäsenistön hyväksi haluamallaan tavalla.
7. Lisäksi eniten alle 30-vuotiaiden jäsenten määrää suhteellisesti kasvattanut (31.12.2017 ilmoitettu jäsenten lukumäärä) yhdistys (31.12.2016 ilmoitettu jäsenten lukumäärä) palkitaan 1000 euron avustuksella, jonka yhdistys voi käyttää jäsenistön hyväksi haluamallaan tavalla.
8. Yhdistysten jäsenhankintakilpailun voittajat julkaistaan IT-lehdessä ja vuoden 2018 järjestöpäivillä.