Liity jäseneksi

Olet tervetullut mukaan toimintaamme, jos olet itse fyysisesti vammainen tai harvinaissairas henkilö, omainen tai läheinen tai Invalidiliiton toiminnasta kiinnostunut henkilö. Invalidiliitto ja sen jäsenyhdistykset ovat sinua varten.

Invalidiliitto ja sen jäsenyhdistykset tarjoavat sinulle

• vertaistukea ja yhdessäoloa
  • neuvontaa ja tietoa
  • oikeuksien puolustamista
  • koulutuksia ja seminaareja
  • liikuntaa ja urheilua.

Mitä yhdistystoiminta antaa ja mitä jäsenyys merkitsee? Katso kolme erilaista tarinaa, mitä jäsenyys merkitsee ja minkälaista toimintaa Invalidiliitto ja sen jäsenyhdistykset tarjoavat jäsenilleen.

Liity jäseneksi

Kuulut Invalidiliittoon jäsenyhdistyksen kautta. Liitossamme on paikallisia invalidiyhdistyksiä ja valtakunnallisia harvinaissairaiden yhdistyksiä sekä muita valtakunnallisia yhdistyksiä. Jäsenmaksun suuruus vaihtelee yhdistyskohtaisesti, useimmissa yhdistyksissä se on 10–25 euroa vuodessa.

Yhdistyksen jäseneksi voidaan hyväksyä fyysisesti vammainen tai toimintaesteinen henkilö, hänen perheenjäsenensä tai muu henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Invalidiliiton jäsenyhdistyksiin voit liittyä joko varsinaiseksi jäseneksi tai kannatusjäseneksi. Varsinaisen jäsenyyden kriteerit vaihtelevat yhdistyskohtaisesti.

Toimi näin

1. Tutustu Invalidiliiton jäsenyhdistyksiin ja valitse niistä yksi, johon haluaisit liittyä.
    Siirry jäsenyhdistysten yhteystietolistaan.

2. Täytä ja lähetä jäsenhakemus joko sähköisesti tai perinteiseen tapaan postilla. Voit valita sopivimman vaihtoehdon sinulle

Lähetämme meille saapuneen jäsenhakemuksen lähetetään jäsenyhdistykseen. Päätöksen jäseneksi hyväksymisestä tekee jäsenyhdistyksen hallitus.

Lisätietoja jäsenyydestä saa jäsenyhdistysten edustajilta tai Invalidiliitosta osoitteesta jasenyys@invalidiliitto.fi tai puhelinnumerosta (09) 613 191.

Share in social media

Haluatko liittyä Invalidiliiton jäseneksi?

Helpoiten se onnistuu täyttämällä sähköinen jäsenhakemuslomake verkossa.