piirretty kuvituskuva Kilta-rekisteristä.
Invalidiliitolla on käytössä selainpohjainen Kilta-rekisterisovellus,
joka tarjoaa jäsenyhdistyksille monipuoliset työkalut jäsenrekisterin hallintaan. Jäsenyhdistykset voivat hakea kaksi käyttäjätunnusta/yhdistys.

Sovelluksessa on käytössä:
- laskutus
- viestintä (sähköposti ja tekstiviesti)
- raportointi

Kilta-rekisterin käyttö

Jäsenrekisteri toimii selaimella ja on käytettävissä myös mobiililaitteilla. 

Rekisterin kirjautumissivu

Kilta-rekisterissä yhdistykset voivat

  • ylläpitää ja päivittää jäsenluetteloaan
  • käsitellä sähköisesti saapuvia jäsenhakemuksia
  • lähettää jäsentiedotteita ja viestejä sähköpostilla tai tekstiviestillä
  • tulostaa osoitetarroja postituksia varten
  • laskuttaa uusia jäseniä (jos mukana jäsenmaksupalvelussa)
  • seurata jäsenmaksujen tilannetta
  • hyödyntää valmiita raportteja (esim. merkkipäivät, ikäjakaumat, jäsenmaksujen seuranta)
     

Automaattiset päivitykset Postin kautta

  • Osoitteenmuutokset päivittyvät automaattisesti, kun jäsen tekee muuttoilmoituksen postiin ja tiedot täsmäävät rekisterissä.
  • Tieto jäsenen kuolemasta päivittyy rekisteriin viimeistään kuukauden kuluttua ja jäsenyys päättyy


Käyttäjätunnukset yhdistyksille

Käyttäjätunnukset ovat maksuttomia. Yhdistys voi hakea kaksi tunnusta. 
Tunnusten saamiseksi:

  1.  Yhdistyksen hallitus nimeää käyttäjät kirjallisesti (pöytäkirjan ote).
  2. Nimetyt käyttäjät täyttävät käyttäjäsopimuksen kahtena kappaleena (liitto + yhdistys).
  3. Sopimus ja pöytäkirjan ote toimitetaan Invalidiliittoon allekirjoitettuna: sähköpostitse: jasenasiat@invalidiliitto.fi 
    tai postitse (kuoreen merkintä: jäsenasiat).

    Käyttäjätunnukset 
    Käyttäjätunnukset ovat henkilökohtaiset. Käyttöoikeuden päättyessä yhdistyksen tai käyttäjän tulee ilmoittaa päätettävistä yhdistystunnuksista liiton pääkäyttäjälle kirjallisesti sähköpostilla: jasenasiat@invalidiliitto.fi tai postitse: 
    Invalidiliitto ry, Jäsenasiat, Mannerheimintie 107, 00280 Helsinki.
    📞 Lisätietoja: Nina Kettunen, puh. 044 765 0667
     

Jäsenmaksupalvelu

Invalidiliitto tarjoaa jäsenyhdistyksille maksullisen jäsenmaksupalvelun, jossa:

  • Invalidiliitto laskuttaa jäsenmaksut yhdistyksen puolesta
  • Palveluun sisältyy yksi maksumuistutus liiton lähettämille erääntyneille jäsenlaskuille

Jäsenmaksupalveluun sisältyy:

  • vuosittainen laskutus tammikuussa. Mahdollisuus liittää mukaan yhdistyksen 1–2-sivuinen jäsentiedote 
    joka lisätään Kilta-rekisteriin.
  • yksi muistutuslasku joka lähetetään 2–3 kuukauden päästä ensimmäisen laskun jälkeen. 
    Yhdistyksen tulee ilmoittaa ennakkoon jos maksumuistutusta ei lähetetä.
  • kuukausittaiset jäsenmaksujen tilitykset yhdistykselle
  • jäsenluettelot ja osoitetarrat pyydettäessä
  • mahdollisuus laskuttaa uusia jäseniä itse rekisterin kautta
  • käyttäjätuki ja verkkokoulutukset yhdistyskäyttäjille

Liittyminen palveluun:

Liittyminen tulee tehdä 30. marraskuuta mennessä, jolloin ehtii mukaan seuraavan vuoden laskutukseen
Palvelun hinta: 0,95 € / jäsen.  Lisätietoja ja jäsenmaksupalvelusopimuksen tilaukset:
Nina Kettunen p. 044 765 0667, sähköposti: jasenasiat@invalidiliitto.fi

Jäsenille