Vaalilogo ja piirrettyjä ihmishahmoja värikkäällä taustalla
8.5.2024
Mitä asioita pidät tärkeimpinä omassa kunnassasi? Entä omalla hyvinvointialueellasi? Mikä kaipaa eniten kohennusta? Mihin epäkohtaan on tartuttava ensin? Invalidiliiton kyselyssä pääset kertomaan, mitkä asiat pitäisi sinun mielestäsi nostaa erityisesti esille keväällä 2025 pidettävissä alue- ja kuntavaaleissa.

Kyselyyn on valittu joitain valmiita vastausvaihtoehtoja, mutta huomioithan, että lista ei ole kattava. Voit esittää oman näkemyksesi kirjoittamalla vapaamuotoiset terveisesi Invalidiliitolle vaalivalmistelun tueksi. Kiitos jo etukäteen aktiivisuudesta!

Kysely on avoin kaikille. Vastausaika päättyy sunnuntaina 26.5.2024. Vastaukset ovat nimettömiä. Invalidiliiton vaalitavoitteet julkaistaan syksyllä 2024. Vastaamiseen suositellaan tietokoneen selainta.

Siirry kyselyyn tästä