Elena ja musta labradorinnoutaja, avustajakoira Gunnar
2.8.2023
Invalidiliiton koulutettu avustajakoira auttaa vamman tai toiminnallisen rajoitteen kanssa elävää ihmistä arjessa ja mahdollistaa hänelle itsenäisemmän elämän. Avustajakoirakampanjamme käynnistyi 1.8.2023 – tule mukaan tukemaan kotimaista vammaistyötä ja avustajakoiriemme hyvinvointia!

Lahjoittajiemme ansiosta olemme ylläpitäneet ja kehittäneet avustajakoiratoimintaa jo vuodesta 1994 alkaen ja mahdollistaneet usean vammaisen henkilön itsenäisemmän elämän. Tällä hetkellä kentällä on 50 Invalidiliiton kouluttamaa avustajakoiraa. Lue lisää avustajakoirista kotisivuiltamme.

Kampanjan tuotto ohjataan Invalidiliiton avustajakoiratoiminnalle ja työlle vammaisten ihmisten hyväksi. Kaikki tukijamme saavat myös avustajakoirien kuvia kiitokseksi kampanjaan osallistumisesta ja jaettavaksi sosiaalisessa mediassa.

Lahjoita tästä
Voit osallistua avustajakoirakampanjaan myös tilaamalla itsellesi laadukkaan avustajakoirakalenterin. Invalidiliiton kalenterin 2024 teeman on avustajakoiratoimintamme 30-vuotinen historia.

Avustajakoiran pentu istuu liivit päällä vanhan radion vieressä

Tilaa avustajakoirakalenteri

Näin osallistut kampanjaan