

Invalidiliiton henkilöstön ja jäsenyhdistysten sekä tytäryhtiöiden tarkempiin yhteystietoihin pääset tästä.
Neuvontapalvelumme on tarkoitettu fyysisesti vammaisille henkilöille, heidän läheisilleen sekä ammattihenkilöstölle. Neuvomme erityisesti vammaispalveluihin, esteettömyyteen, saavutettavuuteen sekä fyysisesti vammaisten henkilöiden oikeusturvaan ja yhdenvertaisuuden toteutumiseen liittyvissä asioissa.
Neuvontapalveluun voi olla yhteydessä puhelimitse tiistaisin ja torstaisin klo 13-17 numerossa 0200 1234.
Soittaminen maksaa paikallisverkkomaksun (lankaliittymät) tai matkapuhelinmaksun. Kysymyksen voi lähettää myös sähköpostitse osoitteeseen neuvot@invalidiliitto.fi
Varainhankintaa koskevissa asioissa ota yhteyttä sähköpostitse osoitteella varainhankinta@invalidiliitto.fi tai puhelimitse numeroon 044 765 0510. Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8.00–16.00.
Esimerkiksi henkilörekisteriin liittyvät asiat (henkilötietojen poistaminen uutiskirjeistä ja lahjoittajarekisteristämme), lahjoittaminen, tukituoteostot ja niiden peruminen.
Kuuntelemme tarkasti jäsenistöämme ja keräämme säännöllisesti tietoa ja jäsenistön näkemyksiä erilaisista aiheista. Avoimet kyselyt ja päättyneiden kyselyjen yhteenvedot löytyvät Mitä mieltä -sivulta.
Palautelomakkeemme kautta voi antaa palautetta ja lähettää kehitysehdotuksia Invalidiliitolle esimerkiksi esteettömyydestä, jäsenasioista tai havaituista yhteiskunnallisista epäkohdista tai hyvistä käytännöistä.
Eettisen ilmoituskanavan kautta väärinkäytösepäilyjä tai muita rikkomuksia havaitsevat henkilöt voivat tehdä ilmoituksen havainnoistaan luottamuksellisesti.
Invalidiliitto haluaa käydä aktiivista vuoropuhelua jäsenistönsä ja sidosryhmiensä sekä viranomaisten ja päättäjien kanssa. Seuraamme ajankohtaisia keskusteluita, kuuntelemme palautetta ja vaikutamme koko maassa yhdenvertaisen ja esteettömän Suomen rakentamiseksi.