10.11.2017
Invalidiliiton jäsenten jäsenhankintakilpailun voittaja on Kristiina Karhos Helsingin Invalidien yhdistyksestä. Ykkössija tuli 35 hankitulla varsinaisella jäsenellä ja kolmella kannatusjäsenellä. Palkintona oli 500 euron lahjakortti.
Kuva
Invalidiliiton jäsenhankintakilpailun voittaja
Invalidiliiton liittohallituksen puheenjohtaja Pekka Hätinen palkitsi voittajan Apuväline2017-tapahtumassa Tampereella 9.11.

Kaikkien vähintään yhden jäsenen hankkineiden kesken arvottiin kolme 300 euron lahjakorttia. Voittajat olivat Altti Toivonen Tampereelta, Pirjo Patronen Vaasasta ja Raija Toivonen Kiuruvedeltä. Voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti. Onnea voittajille!

Vielä ehtii osallistua yhdistysten jäsenhankintakilpailuun

Jäsenhankintakilpailu yhdistyksille jatkuu vielä vuoden loppuun. Jäsenhankintakilpailussa eniten jäsenmäärää suhteellisesti kasvattanut (31.12.2017 ilmoitettu jäsenten lukumäärä) yhdistys (31.12.2016 ilmoitettu jäsenten lukumäärä) palkitaan 1000 euron avustuksella, jonka yhdistys voi käyttää jäsenistön hyväksi haluamallaan tavalla. Lisäksi eniten alle 30-vuotiaiden jäsenten määrää suhteellisesti kasvattanut (31.12.2017 ilmoitettu jäsenten lukumäärä) yhdistys (31.12.2016 ilmoitettu jäsenten lukumäärä) palkitaan 1000 euron avustuksella, jonka yhdistys voi käyttää jäsenistön hyväksi haluamallaan tavalla.

Yhdistysten jäsenhankintakilpailun voittajat julkaistaan IT-lehdessä ja Invalidiliiton vuoden 2018 järjestöpäivillä.

Lue lisää kotisivuilta >>