kuvituskuva.
26.9.2022
Tervetuloa vanhustyön ja vanhuusiän messuille!
Invalidiliitto on mukana Hyvä Ikä -messuilla 28.-29.9.2022 Helsingin Messukeskuksessa

Hyvä Ikä -messut järjestetään jälleen Helsingin Messukeskuksessa. Tapahtumassa nostetaan esiin hyvän iän tekijöitä.

Ikääntyminen ja toimintakyky ovat yksilöllisiä, mutta myös yhteiskunnalle merkittäviä aiheita. Puhutteleva ohjelma ja runsas messutarjonta tarjoaa oivallisen alustan käsitellä hyvää ikää monesta näkökulmasta.

Väestön ikääntyessä vanhustyön ja vanhuuden aiheet ovat todella ajankohtaisia. Vanhustyöhön tulevat vaikuttamaan mm. huoltosuhteen muutokset, uudet hyvinvointialueet sekä tulevaisuuden sote-keskukset.

Myös vanhuusikä on muuttunut lähivuosien aikana, elämme parempi kuntoisina pidempään. Jokainen meistä vanhenee, lähisukulaisemme vanhenee, jokainen omaan tahtiinsa. Hyvä Ikä -messuilta löytää ratkaisuja, kun kotiin tarvitsee muutostöitä, liikkumiseen apua, ei kuule kunnolla, muisti on kovilla tai nivelet kaipaavat päivitystä.

Invalidiliiton osasto löytyy 2 hallista. Osaston numero on 1 f 20.

Sisäänpääsy ja liput:

Ammattilaisilla on messuille vapaa sisäänpääsy rekisteröitymällä kävijäksi netissä.

Yleisöliput 10€ (ovelta 12€).

Samanaikaisesti Fysioterapia & Kuntoutus -tapahtuma. Kävijät voivat vapaasti tutustua molempiin messutapahtumiin.