Aluetoiminta

Liittomme muodostuu kahdeksasta alueesta. Niiden sisällä yhdistykset ja niiden jäsenet tekevät yhteistyötä muun muassa vaikuttamistoiminnan koulutusten ja erilaisten tapahtumien järjestämiseksi.

Alue- ja yhdistystoiminta

Liittoomme kuuluu paikallisia ja alueellisia invalidiyhdistyksiä eri puolilla Suomea. Yhdistykset ovat Invalidiliiton jäseniä, joten olet Invalidiliiton jäsen jäsenyhdistyksen kautta.

Mitä Invalidiliitto on?

Invalidiliitto on fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten ihmisten valtakunnallinen vaikuttamis- ja palvelutoiminnan järjestö. Vaikutamme vammaisia ihmisiä koskevaan suunnitteluun ja päätöksentekoon, tuemme jäsenyhdistyksiemme toimintaa, tiedotamme vammaisuudesta sekä autamme vammaisia ihmisiä elämänkaaren eri vaiheissa.

Parhaiten pääset toimintaamme mukaan, kun liityt johonkin liittomme jäsenyhdistykseen. Tule mukaan tekemään kanssamme yhdenvertainen ja esteetön Suomi!

Lue lisää tästä

Liity jäseneksi

Olet tervetullut mukaan toimintaamme, jos olet itse fyysisesti vammainen tai harvinaissairas henkilö, omainen tai läheinen tai Invalidiliiton toiminnasta kiinnostunut henkilö. Invalidiliitto ja sen jäsenyhdistykset ovat sinua varten.

Lue lisää tästä