Aluetoiminta

Yhdistyksille

Jäseniä houkutteleva yhdistys toimii ajan hermolla ja perustaa toimintansa jäsenten tarpeisiin sekä kehittää toimintaansa jäsenten toiveista. Me Invalidiliitossa autamme jäsenyhdistyksiä tärkeässä tehtävässään.

Aluetoiminta

Liittomme muodostuu kahdeksasta alueesta. Niiden sisällä yhdistykset ja niiden jäsenet tekevät yhteistyötä muun muassa vaikuttamistoiminnan koulutusten ja erilaisten tapahtumien järjestämiseksi.

Jäsenyhdistysten yhteystiedot

Näiltä sivuilta löydät Invalidiliiton jäsenyhdistysten yhteystiedot.

Alue- ja yhdistystoiminta

Liittoomme kuuluu paikallisia ja alueellisia invalidiyhdistyksiä eri puolilla Suomea sekä valtakunnallisia yhdistyksiä. Parhaiten pääset toimintaamme mukaan, kun liityt johonkin liittomme jäsenyhdistykseen! Yhdistykset ovat Invalidiliiton jäseniä, joten olet Invalidiliiton jäsen jäsenyhdistyksen kautta.

Liity jäseneksi

Olet tervetullut mukaan toimintaamme, jos olet itse fyysisesti vammainen tai harvinaissairas henkilö, omainen tai läheinen tai Invalidiliiton toiminnasta kiinnostunut henkilö. Invalidiliitto ja sen jäsenyhdistykset ovat sinua varten.

Lue lisää tästä