Tuonosten tarina

Nummelalaisen Tanja ja Janne Tuonosen perheen johdatti mukaan Invalidiliiton jäsenyhdistyksen – Suomen Kampurajalkayhdistys Skyryn – toimintaan Jannen ja perheen 2-vuotiaan tyttären kampurajalkaisuus. Nyt Tuonoset ovat Invalidiliiton kouluttama vertaistukiperhe, joka pystyy tasaamaan kampurajalkaisten ja heidän perheidensä huolta ja näyttämään omalla esimerkillään, että kaikki ihan oikeasti järjestyy.

Lue Tuonosten tarina

Jaanan tarina

20-vuotias Jaana Tiiri on mukana Invalidiliiton toiminnassa harvinaisen vammansa, AMC:n vuoksi. Lapsuudesta asti toiminnassa mukana ollut Jaana on saanut yhdistystoiminnasta tukea, tietoa ja erityisesti voimaa vertaistuen kautta.

Lue Jaanan tarina

Sanna-Kaisan tarina

Hyvinkääläinen Sanna-Kaisa Patjas tuli mukaan Invalidiliiton jäsenyhdistyksen toimintaan rakkaan harrastuksensa, käsitöiden vuoksi. Hyvinkään Invalidien toiminnasta löytyi käsityökerho, joka otti hänet avosylein vastaan, ja antoi kirjaimellisesti puikot takaisin käteen.

Lue Sanna-Kaisan tarina

Oskun tarina

Osku Timonen on nuoresta iästään huolimatta jo kokenut Invalidiliittolainen aktiivi. Hän on mukana Invalidiliiton nuorisotyöryhmässä eli INTOssa ja ajaa aktiivisesti vammaisten nuorten asioita.

Lue Oskun tarina

Jäsenyys kannattaa

Invalidiliitto edistää ja kehittää fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten henkilöiden mahdollisuuksia osallistua, liikkua ja elää täysipainoista elämää. Katso alta Jaanan tarina ja 10 hyvää syytä liittyä Invalidiliiton jäseneksi.

Lue lisää jäseneduista

Liity jäseneksi

Olet tervetullut mukaan toimintaamme, jos olet itse fyysisesti vammainen tai harvinaissairas henkilö, omainen tai läheinen tai Invalidiliiton toiminnasta kiinnostunut henkilö. Invalidiliitto ja sen jäsenyhdistykset ovat sinua varten.

Lue lisää tästä