Lahjoitus

Avustajakoiraheijastin

Avustajakoiraheijastin tuo iloa ja turvaa pimeällä liikuttaessa. Ostamalla heijastimen olet mukana auttamassa tärkeitä arjen supersankareita, avustajakoiria.

Tilaa oma heijastin

Lahjakortti

Anna lahja - tuet kotimaista vammaistyötä.

Kirjeensulkijamerkit

Kirjeensulkijamerkit ovat perinteinen tapa tukea kotimaista vammaistyötä. Arkin myynnistä saatu tuotto käytetään fyysisesti vammaisten ihmisten hyväksi. Kirjeensulkijamerkkimyynti on keräysluvan alaista.

IT-lehti

IT on Suomen johtava vammaisalan tietopaketti

Puuhakirja

Kiusaamista ehkäistään parhaiten tarjoamalla lapsille tietoa vammaisuudesta. Siksi Invalidiliitto on julkaissut esi- ja alakouluikäisille suunnatun puuhakirjan. Kirja kertoo avustajakoiraoppilas Anna Tassusta, joka koulussaan oppii erilaisista vammoista sekä siitä, miten täysipainoista elämää vammaiset ihmiset voivat elää.

Avustajakoirakalenteri

Tarve avustajakoirille on huutavan suuri. Vähäisten varojen takia avustajakoiria valmistuu vain muutamia vuodessa, kun tarve olisi kymmenille. Koiraa voi joutua odottamaan jopa kymmenen vuotta. Se on liian pitkä aika. Sinä voit auttaa!

Tukituotteet

Voit tukea Invalidiliiton työtä vammaisten ihmisten hyväksi ostamalla tukituotteita.

Lahjoita

Lahjoittamalla annat rakennuspalikoita, joista kootaan uutta elämää fyysisesti vammautuneille ihmisille. Yhdelle korvaamaton apu voi olla saman kokenut ystävä, toiselle avustajakoira ja kolmannelle lakimiehen neuvot. Elämä yllättää – sinä voit auttaa.