kuva äidistä ja tyttärestä käsi kädessä kivisellä rannalla
19.10.2018
Haemme nyt suunnittelijaa Helsinkiin, Invalidiliiton Harvinaiset-yksikköön, joka on osa liiton järjestötoimintaa.

Harvinaiset-yksikkö edistää harvinaissairaiden asemaa jakamalla tietoa, järjestämällä mahdollisuuksia vertaistukeen sekä tekemällä yhteistyötä muiden järjestöjen ja julkisen sektorin kanssa.

Suunnittelijan työtehtävä on osa-aikainen (alustava arvio 50 %). Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva.

Suunnittelijan tehtäviin kuuluu harvinaisiin sairaus- ja vammaryhmiin liittyvän tiedon kokoaminen ja välittäminen, ohjaus ja neuvonta, yhteistyö järjestö- ja muissa toimijaverkostoissa sekä osallistuminen vertaistuellisten ja koulutuksellisten tapahtumien järjestämiseen.

Edellytämme

• soveltuvaa sosiaali- tai terveysalan korkeakoulu- tai ammattikorkeakoulututkintoa tai vastaavaa osaamista
  • itsenäistä ja aktiivista työotetta
  • hyviä vuorovaikutustaitoja sekä kykyä verkostoitumiseen ja yhteistyöhön muiden toimijoiden kanssa

Arvostamme kokemusta järjestötoiminnasta, perehtyneisyyttä harvinaisiin sairaus- ja vammaryhmiin sekä kosketuspintaa vammaisuuteen.

Työ edellyttää valmiuksia matkustamiseen ja sisältää jonkin verran ilta- ja viikonlopputyötä.

Tarjoamme sinulle

mielenkiintoisen tehtäväkokonaisuuden, laajat yhteistyöverkostot sekä ammattitaitoisen työyhteisön tuen.

Lisätietoa antaa järjestöjohtaja Terhi Jussila, terhi.jussila@invalidiliitto.fi
Tiedustelut puhelimitse 25.10. klo 14 – 16.30 ja 2.11. klo 9 – 11, p. 044 7650 522

Hakemukset: Lähetä hakemuksesi, palkkatoiveesi ja CV viimeistään 5.11.2018.

Lähetä hakemus tästä >>