Nuori nainen. Kuvituskuva.
8.2.2021
Invalidiliitto edistää ja kehittää fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten henkilöiden mahdollisuuksia osallistua, liikkua ja elää täysipainoista elämää.

Etsimme nyt Paikka auki -ohjelman mukaisesti korkeintaan 29-vuotiasta, osatyökykyistä, vammaista henkilöä nuorten toiminnan suunnitteluun ja toteuttamiseen. Työtehtävät sisältävät Invalidiliiton nuorten vaikuttajien ja Nuorisoyhteistyö Seitin toiminnan toteuttamista ja kehittämistä yhteistyössä nuorten toiminnasta vastaavien työntekijöiden kanssa.

 Paikka auki -avustusohjelman mukaisesti sinun tulee olla työelämän ulkopuolella, sinulla on vähän tai ei lainkaan työkokemusta, olet osatyökykyinen etkä saa olla tutkintoon johtavassa koulutuksessa tai työllistynyt aiemmin Paikka auki –ohjelman kautta.

  Olet etsimämme nuori, jos olet:

• omatoiminen ja innostunut edistämään vammaisten nuorten toimintaa

• Sinulla on aktiivinen ote työssä ja valmius toimia itsenäisesti

• Sinulla on hyvät vuorovaikutus-, yhteistyö- ja viestintätaidot (sosiaalinen media ja muut viestintäkanavat)

 Työtehtäviin kuuluvat:

• Nuorten tapaamisten suunnitteluun ja toteutukseen osallistuminen verkossa ja kasvokkaisina tapaamisina

• Nuorten digitoiminnassa ja sen ideoinnissa mukana oleminen

• Sosiaalisen median viestintä

• Yhteydenpito toiminnassa mukana olevien vammaisten nuorten kanssa ja nuorten toiminnan tukeminen

• Nuorten vaikuttamistoiminnan tukemiseen osallistuminen

Invalidiliitto tarjoaa nuorten toiminnan ohjaajalle kiinnostavan ja monipuolisen työtehtävän, mahdollisuuden kehittää omia työelämätaitoja, nuorisotyön aitiopaikan ja esteettömän työympäristön. Työ on osa-aikainen (n. 20 h) ja määräaikainen (noin 1 vuosi). Työsuhteessa noudatetaan sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta.

Työhön sisältyy ilta- ja viikonlopputyötä sekä matkustamista. Korona-aikana työt toteutetaan pääsääntöisesti etänä, myöhemmin työpiste on Invalidiliiton tiloissa Helsingissä.

Innostuitko? Lähetä vapaamuotoinen työhakemus, CV ja mahdollinen 2 min. videoesittely (linkkinä) itsestäsi 22.2.2021 mennessä vastaavalle järjestöasiantuntijalle sähköpostitse osoitteella  mirva.kiiveri@invalidiliitto.fi. Työhaastattelut pidetään 4.3.2021 etäyhteydellä.

Lisätietoja työpaikasta antaa vastaava järjestöasiantuntija Mirva Kiiveri  pe 12.2. klo 14-15 ja ti 16.2. klo 16-17 p. 044 765 0658 tai mirva.kiiveri@invalidiliitto.fi

 Paikka auki on sosiaali- ja terveysministeriön (STM) avustusohjelma, josta jaetaan avustuksia sosiaali- ja terveysjärjestöille nuorten ja osatyökykyisten työllistämiseen. Paikka auki -avustusohjelman tavoitteena on tarjota mahdollisimman monelle vaikeasti työllistyvälle henkilölle vuoden työsuhde sosiaali- ja terveysalan järjestössä ja täten edistää heidän työelämävalmiuksiaan sekä jatkopolkumahdollisuuksiaan. Lisätietoa ohjelmasta verkkosivuilla  www.paikka-auki.fi.

Paikka auki -logo.