Kesäinen järvi, vaaleanvihreää ruohoa ja laituri. Keskellä teksti: Loman tarpeessa?
7.5.2019
Maaseudun terveys- ja lomahuolto MTLH ry järjestää yhteistyössä Invalidiliiton kanssa eri teemojen ympärille rakennettuja lomia. Syksyllä järjestetään lomia muun muassa yrittäjille, lapsiperheille ja naisille.

Loma lapsiperheille

Voimaa vertaisuudesta -lomat lapsiperheille järjestetään 28.7.–2.8. Kuntoutuskeskus Kankaanpäässä. Hae lomalle viimeistään 11. toukokuuta.

Voimaa vertaisuudesta -lomat lapsiperheille järjestetään Spa Hotelli Runnissa 13.–18.lokakuuta. Hae mukaan viimeistään 13. heinäkuuta.

Loma vammaisille yrittäjille ja työelämässä oleville

Vammaisten yrittäjien ja työelämässä olevien kaksiosainen miniloma järjestetään Kylpylähotelli Kunnonpaikassa 15.–18. elokuuta ja 10.–12. marraskuuta. Hae mukaan viimeistään 15. toukokuuta.

Loma naisille

Voimaa vertaisuudesta lomia vielä apua tarvitseville aikuisille naisille järjestetään Kyyhkylässä Mikkelissä 15–20. syyskuuta. Hae mukaan viimeistään 5. kesäkuuta.

Lomia aikuisille

Voimaa vertaisuudesta -lomat apua tarvitseville aikuisille järjestetään Härmän kylpylässä 18.-23. elokuuta. Hae mukaan viimeistään 18.toukokuuta.

Voimaa vertaisuudesta -lomat apua tarvitseville aikuisille järjestetään Rokua Health & SPA:ssa 1.-6. syyskuuta. Hae mukaan viimeistään 1. kesäkuuta.

Lomahakemukset löydät täältä >>

Tuettuja lomia voivat hakea eri-ikäiset Suomessa vakituisesti asuvat henkilöt, joilla ei ole muuten mahdollisuutta lomailuun. Lomalle hakeutuvan tulee selviytyä lomalla itsenäisesti tai oman avustavan henkilön kanssa. Lue lisää lomista Invalidiliiton kotisivuilta >>