kuvituskuva.
6.3.2024
Tule mukaan edistämään yhdenvertaista ja esteetöntä Suomea!
Työsi on itsenäistä ja haastetta tarjoavaa. Kohtaat asiakkaasi puhelimitse. Innostat ihmisiä tukemaan yhteiskunnallisesti merkittävää toimintaamme niin kerta- kuin kuukausilahjoituksin. Tehtäviisi kuuluu varojen kerääminen Invalidiliiton varainhankintatiimissä.

Varainhankkijan työ joustaa tarpeittesi mukaan, hait sitten pitkä- tai lyhytaikaista työtä. Pystyt halutessasi sovittamaan työsi yhteen esimerkiksi opintojesi kanssa. Työpanoksesi on meille tärkeä, sillä tekemäsi työn avulla rakennat kanssamme yhdenvertaista ja esteetöntä Suomea.

Me tarjoamme sinulle

Pääset mukaan osaavaan ja rentoon työtiimiimme tekemään merkityksellistä työtä. Invalidiliiton toimipiste sijaitsee esteettömissä toimitiloissa Helsingin Mannerheimintiellä hyvien kulkuyhteyksien päässä. Voit myös tehdä töitä etänä. Käytettävissäsi ovat lounas-, kulttuuri- ja liikuntaetu sekä työterveyshuolto. Panostamme myös ammatilliseen kehittymiseesi, esimerkiksi koulutamme työntekijöitämme useilla erilaisilla mikrokoulutuksilla, jotka tukevat päivittäistä työtä.

Invalidiliitto on sitoutunut noudattamaan turvallisen tilan periaatteita, ja arvostamme jokaista työntekijäämme yksilönä.

Odotamme sinulta

Jos olet myyntihenkinen ja sinulle on luontevaa tehdä töitä osana kasvavaa ammattilaistiimiämme, niin saatat olla etsimämme. Voit olla varainhankinnan ammattilainen tai vasta alkaja. Arvostamme ahkeruutta, aloitteellista ja aktiivista työotetta, sekä erinomaisia vuorovaikutustaitoja. Suomen kielen osaaminen ja tietotekniset perustaidot ovat välttämättömiä työn onnistumisen kannalta. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi, mutta se ei ole välttämätöntä.

Työaika ja palkkaus

Töitä on tarjolla 15–35 tuntia viikossa. Työvuorot ajoittuvat klo 12–20 välille, joustavasti oman suunnitelmasi mukaan. Työ on sovitettavissa helposti eri elämäntilanteisiin, esimerkiksi lisätuloksi opintojen oheen. Työsuhde alkaa huhtikuussa ja on voimassa toistaiseksi. Koeaika on 6 kuukautta. Palkkasi muodostuu voimassa olevan TESin mukaisesti koeaikana 11,72 €/h, ja sen jälkeen astuu voimaan provisiopalkkaus. Turvanasi on takuupalkka eli sinulle maksetaan työstä aina vähintään takuupalkan verran kuukaudessa. Palkka maksetaan 2 kertaa kuukaudessa 15. päivä ja viimeinen päivä. Työsi kerryttää vuosilomaa vuosilomalain mukaisesti.

Jokaisella tulee olla mahdollisuus osallistua työelämään omalla osaamisellaan ja ammattitaidollaan työkykynsä mukaan. Hae meille nyt!

Lähetä ansioluettelosi ja vapaamuotoinen hakemus, jossa kerrot tarkemmin itsestäsi ja miksi haluat Invalidiliitolle töihin. Lähetä hakemuksesi 20.3.2024 mennessä osoitteeseen: jari.uusitalo@invalidiliitto.fi

Invalidiliitto lyhyesti

Invalidiliitto edistää ja kehittää fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten henkilöiden mahdollisuuksia osallistua, liikkua ja elää täysipainoista elämää. Liittoon kuuluu 143 jäsenyhdistystä, joissa on noin 23 000 henkilöjäsentä.

Invalidiliitto arvostaa yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä. Toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä, kuten eri-ikäisiä, eri sukupuolta olevia ja eri kieli-, kulttuuri- tai vähemmistöryhmiin kuuluvia. www.invalidiliitto.fi