Henry Manni kelaa radalla
4.4.2017
Riossa paraolympiapronssin ratakelauksessa voittanut Henry Manni aloittaa yhteistyön Invalidiliiton ja Validia Asumisen kanssa.

24-vuotias Manni toimii tsemppilähettiläänä Validia Asumisen yksiköissä ja Invalidiliiton tapahtumissa ympäri Suomea.

- Olemme todella innostuneita yhteistyöstä Henryn kanssa. Hän on erinomainen esikuva kaikille: Henryn positiivinen energia luo innostavan ilmapiirin ja rohkaisee muun muassa vammaisia henkilöitä heittäytymään uuteen ja uskomaan itseensä, toteaa Invalidiliiton pääjohtaja Petri Pohjonen.

Henry Manni vierailee useissa Validia Asumisen yksiköissä syyskaudella. Sitä ennen hänet näkee mm. Helsingin Narinkkatorilla 17.5. järjestettävässä esteettömyystapahtumassa. Manni toimii myös Invalidiliiton Tsemppikaveri-hankkeen kummina.

- Allekirjoitan täysin Invalidiliiton vision yhdenvertaisesta ja esteettömästä Suomesta. Haluan myös omalta osaltani olla edistämässä fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten ihmisten mahdollisuuksia osallistua, liikkua ja elää täysipainosta elämää. Tavoitteenamme on tehdä yhdessä hyvää, kertoo Manni.