Hyvä ikä messuilla Invalidiliiton osastolla ratakelaaja Henry Manni ja TuleApu-hankkeen Maarit Honkasola.
11.10.2018
Vanhustyön ja vanhuusiän oma tapahtuma Hyvä Ikä 2018 järjestettiin 3.–4.10.2018 Helsingissä.

Invalidiliitto oli mukana messuilla ja osastollamme oli mahdollista osallistua leikkimieliseen tietokilpailuun. Kaikkien kilpailuun osallistuneiden kesken arvottiin S-ryhmän 50 euron arvoinen lahjakortti, jonka voitti Aki Riihimäeltä. Voittajalle on ilmoitettu ja palkinto on matkalla. Onnittelut voittajalle ja lämmin kiitos kaikille osallistuneille!

Aiemmin Tampereella järjestetty tapahtuma siirtyi Helsingin Messukeskukseen yhdessä uuden, Fysioterapia & Kuntoutus -tapahtuman kanssa. Messuosallistujat pääsivät tutustumaan uusimpiin ikääntymistä tukeviin ratkaisuihin ja pohtimaan omia valintojaan yhdessä alan asiantuntijoiden kanssa. Tapahtumassa oli mukana 190 näytteilleasettajaa ja kahden päivän aikana Messukeskuksessa vieraili 4500 kävijää.

Voit katsoa messutunnelmia videolta >>

Invalidiliitto on mukana myös Apuväline 2019 -messuilla >>