Apuvälineen käyttäjiä kokoontuneena yhteiseen tilaisuuteen. Kuvituskuva.
22.9.2020
Apuvälineen käyttäjä, haluatko edistää omaa terveyttä ja hyvinvointiasi?
Tule mukaan Invalidiliiton TuleApu-hankkeen 5.10.2020 klo 18.30 - 19.30 aloittavaan verkkovertaisryhmään keskustelemaan terveyteen ja hyvinvointiin liittyvistä asioista.

Verkkovertaisryhmä tukee ryhmäläisten omaa aktiivisuutta sekä innostusta tuki- ja liikuntaelinterveyden ylläpitämiseen arjessa. Invalidiliiton paikallisyhdistysten omahoitovertaisryhmiin aikaisemmin osallistuneet ovat kokeneet ryhmän tuen hyödylliseksi. Osallistujat kertovat muun muassa liikkumisen lisääntyneen, kipukokemusten lieventyneen sekä unen laadun parantuneen. Ruokailutavoissa ja tottumuksissa on myös tapahtunut muutoksia terveellisempään suuntaan.

Nyt on mahdollisuus osallistua ryhmään etänä, saada inspiraatiota omahoitoon sekä jakaa hyviä terveyttä edistäviä vinkkejä. Tapaamiset toteutetaan etäyhteydellä Microsoft Teams -ohjelmalla. Osallistuminen on helppoa ja tapahtuu tietokoneella tai älypuhelimella, jossa on mikrofoni ja kameravalmius.

Ryhmä kokoontuu loka-marraskuussa joka toinen maanantai eli etätapaamiset ovat 5.10, 19.10, 2.11, 16.11. sekä 30.11. klo 18.30 - 19.30. Ryhmä päättää mahdollisesta jatkosta yhdessä ohjaajien kanssa. Ohjaajina toimivat Krista Ananin ja Pertti Ollonen

Kiinnostuitko? Ilmoittaudu heti mukaan täältä, sillä ryhmään mahtuu mukaan kahdeksan ensimmäistä ilmoittautujaa.  Ryhmän ollessa täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Olemme sinuun yhteydessä heti, kun uusia ryhmiä saadaan perustettua.

Haluaisitko itse järjestää vastaavanlaisen verkkovertaisryhmän? Ota meihin yhteyttä! TuleApu-hanke tukee uusien vertaisryhmien perustamista ja tarjoaa ryhmänvetäjille valmista tule-terveyttä käsittelevää materiaalia.

Lisätietoja TuleApu-hanke tuleapu@invalidiliitto.fi tai puh. 044 765 1322