kuva Invalidiliiton toimitalosta
3.12.2020
KTM Ilkka Repo on ilmoittanut, ettei voi ottaa vastaan Invalidiliiton toimitusjohtajan tehtävää. Vetäytymistään Repo perustelee henkilökohtaisilla perhesyillä.

- Joudun raskain mielin ilmoittamaan, etten valitettavasti voi ottaa vastaan Invalidiliiton toimitusjohtajan tehtävää. Toimitusjohtajan vaativan tehtävän vastaanottaminen edellyttäisi nykyistä huomattavasti suurempaa ajankäytöllistä panosta, joka tässä elämäntilanteessa ei ole mahdollista.

- Katsoin parhaimmaksi ilmoittaa päätöksestäni hyvissä ajoin ennen vuoden vaihdetta, kertoo Repo. Invalidiliitto pahoittelee Revon henkilökohtaisista syistä johtuvaa ratkaisua.

Invalidiliitto jatkaa prosessia uuden toimitusjohtajan rekrytoimiseksi. Pääjohtaja Petri Pohjonen toimii tehtävässään helmikuun 2021 loppuun saakka ja siirtyy tämän jälkeen eläkkeelle aiemmin sovitun mukaisesti.