Suomen innostavimmat työpaikat slogan.
20.1.2022
Invalidiliitto on saavuttanut Suomen innostavimmat työpaikat 2021 -tunnustuksen, joka myönnetään vuosittain Eezy Flown PeoplePower® -henkilöstötutkimuksessa parhaat tulokset saavuttaneille organisaatioille. Tunnustus kertoo henkilöstön korkeasta omistautuneisuudesta sekä toiminnan pitkäjänteisestä kehittämisestä yhdessä henkilöstön kanssa.

Invalidiliitto on yksi Suomen innostavimmista työpaikoista pienten organisaatioiden (alle 150 työntekijää) sarjassa. Invalidiliitto sai erinomaiset tulokset vuoden 2021 lopulla toteuttamassaan henkilöstötutkimuksessa. Invalidiliiton suurimpia vahvuuksia olivat myönteinen työnantajakuva, johtamiskulttuuri sekä työn merkityksellisyys.

Eezy Flow toteuttaa PeoplePower® -tutkimuksen vuosittain sadoille suomalaisille organisaatioille, ja siihen vastaa yli 150 000 henkilöä. Vuoden 2021 kaikki Innostavimmat työpaikat -tunnustuksen voittajat julkaistaan alkuvuodesta 2022 osoitteessa innostavimmat.fi.

Organisaatio

Invalidiliitto on fyysisesti vammaisten ihmisten valtakunnallinen vaikuttamisen ja palvelutoiminnan monialajärjestö.