kuvituskuva.
9.11.2021
Digiporinoissa keskustellaan yhdistysten jäsenten digituen tarpeesta, jaetaan kokemuksia erilaisista tavoista järjestää digitukea sekä mahdollistetaan yhdistysten verkottumista oman alueensa digitukea tarjoaviin tahoihin.

Tilaisuuksissa on puhujia liiton paikallisyhdistyksistä sekä erilaisista digitukea tarjoavista tahoista. Olet lämpimästi tervetullut keskustelemaan!

Digiporinat järjestetään Teamsillä ja ne on tarkoitettu alueen yhdistysten hallitusten jäsenille ja valtakunnallisten yhdistysten aktiiveille alueella sekä muille digituesta kiinnostuneille.

Alla linkit alueellisiin digiporinoihin:

Ilmoittaudu paria päivää aikaisemmin. Ilmoittautumislinkit ja kunkin alueen ohjelmat löytytyvät myös Invalidiliiton Koulutuksia ja tapahtumia -sivulta.