Kuvituskuva.
29.10.2021
Invalidiliiton kotisivuilla on tapahtunut muutoksia. Tavoitteena on entistä toimivammat ja lukijaystävällisimmät sivut.

Päänavigaatio on muuttunut ja myös joiden sivujen paikka on vaihtunut.  Myös etusivu on uudistunut: ajankohtaiset uutiset löytyvät heti etusivun yläosasta ja myös tapahtumat ovat nousseet ylemmäs.

Ajankohtaista-sivulta voi nyt helposti lukea Invalidiliiton uutisia, blogeja tai katsoa videoita ja webinaareja. Siellä voit lukea myös IT-lehden nettijuttuja ja tilata Invalidiliiton uutiskirjeitä. Tutustu Ajankohtaista-sivuun.

Sisäsivuille on ilmestynyt murupolku parantamaan sivuilla kävijän tietoa siitä, millä sivulla hän on. Sisäsivujen lisätietoa-nostokortti ja sivunavigaatio ovat siirtyneet vasemmalle palstalle. Ns. sivunostot löytyvät nyt keskipalstalta sivun lopusta.

Voit laittaa palautetta kotisivuista osoitteeseen viestinta@invalidiliitto.fi.