Kukkiva flamboyer-puu
1.3.2023
Tule mukaan edistämään yhdenvertaista ja esteetöntä Suomea!
Nykyisen kiinteistöpäällikön siirtyessä eläkkeelle haemme vakituiseen työsuhteeseen kokenutta ja monipuolisesta toimenkuvasta kiinnostunutta kiinteistöpäällikköä.

Tehtävässä vastaat Invalidiliiton kiinteistökannan kehittämisestä ja sen arvon säilyttämisestä. Toimit esihenkilönä kahdelle tekniselle isännöitsijälle ja yhtenä tiiminä varmistatte, että olemassa olevat kiinteistöt ovat nykyaikaisten vaatimusten mukaisia ja palvelevat vuokralaisten tarpeita.

Kiinteistöt sijaitsevat ympäri Suomea 20 paikkakunnalla, ja ne toimivat esteettöminä asuintaloina, toimistotaloina, koulutustiloina sekä kuntoutuskäytössä. Vastuullasi ovat yhteistyökumppanisuhteet ja -sopimukset mm. huoltoyhtiöihin ja urakoitsijoihin. Työ edellyttää käyntejä kohteissa, sekä vuokralaisten ja kumppanien tapaamisia, joten työ sisältää myös matkustamista.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää soveltuvaa koulutusta (rakennusmestari tai -insinööri) ja monipuolista kokemusta teknisestä isännöinnistä. Tarvitset kokemusta myös saneeraus- ja peruskorjausprojektien kilpailuttamisesta, tilaamisesta ja valvomisesta, sillä myös isompia hankkeita toteutetaan ajoittain. Kumppaniverkoston hallinta on sinulle tuttua, omaat hyvät sosiaaliset taidot ja tunnet vuokralaisten kanssa toimimisen vaatimukset. Nautit hyvin itsenäisestä työstä ja haluat toimia esihenkilötehtävässä. On suureksi eduksi, mikäli esteettömyys tai toimiminen vammaisten ja toimintarajoitteisten ihmisten kanssa on sinulle tuttua, tai tiedät ennestään palveluasumisen tai kuntoutustoiminnan vaatimuksista kiinteistönhoidolle.

Olemme panostaneet digitaalisiin työkaluihin ja dokumentointiin, joten toivomme sinulta hyvää ohjelmistojen hallintaa ja innokkuutta kehittää tekemistä yhä edelleen. Tampuuri on yksi keskeisistä työkaluistamme, joten sinulla tulee olla kokemusta vastaavasta järjestelmästä. Työajasta suurimman osan tiimi viettää joko toimistolla tai kohteissa, mutta myös etäpäivät onnistuvat tarvittaessa.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työn, kilpailukykyisen palkan ja edut, sekä mahdollisuuden olla mukana edistämässä yhdenvertaista ja esteetöntä Suomea. Toimintaamme ohjaavia arvoja ovat ihmisarvo, luotettavuus, rohkeus, avoimuus ja uudistaminen. Toimitalomme sijaitsee Helsingin Ruskeasuolla.

Jos kiinnostuit, niin laita meille hakemus pian, sillä haluamme kuulla sinusta!

Hakemuslomakkeelle pääset tästä

Lisätietoja tehtävästä antaa S&S Consultingissa Ninna Rautavirta, puh. 044 3956053. Lähetä CV ja hakemus palkkatoiveineen linkin kautta viimeistään 15.3.2023. Täydennä hakulomakkeen tiedot huolellisesti, erityisesti henkilötiedot ja työkokemus.