Ihmisiä rekrytointi-ilmoituksen kuvituskuvassa.
30.8.2022
Invalidiliitto edistää ja kehittää fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten henkilöiden mahdollisuuksia osallistua, liikkua ja elää täysipainoista elämää.

Haemme järjestöasiantuntijaa Ouluun vahvistamaan yhdistys- ja aluetoiminnan tiimiämme. Työalueena Ouluun sijoittuvalla järjestöasiantuntijalla on Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun maakunnat.

Yhdistys- ja aluetoiminnan tavoitteena on edistää jäsenyhdistystemme elinvoimaisuutta ja vetovoimaisuutta sekä vaikuttaa alueellisesti vammaisten henkilöiden aseman parantamiseksi.

Järjestöasiantuntijan tehtäviin kuuluu jäsenyhdistystemme tukeminen, paikallinen ja alueellinen vaikuttaminen sekä ohjausta ja neuvontaa sosiaali- ja terveyspalveluihin liittyvissä kysymyksissä.

Edellytämme hakijalta:

• soveltuvaa sosiaali- tai terveysalan korkeakoulu- tai ammattikorkeakoulututkintoa tai vastaavaa osaamista
  • itsenäistä ja aktiivista työotetta sekä organisointikykyä
  • hyviä vuorovaikutustaitoja sekä kykyä verkostoitumiseen ja yhteistyöhön muiden toimijoiden kanssa
  • kokemusta järjestötoiminnasta ja kouluttamisesta
  • vammaisten palvelujärjestelmän tuntemusta

Arvostamme kosketuspintaa vammaisuuteen, vaikuttamistoiminnan tuntemusta, kykyä toimia erilaisista taustoista olevien ihmisten kanssa sekä hyviä kirjallisia ja suullisia viestintätaitoja.

Työ edellyttää valmiuksia matkustamiseen ja itsenäiseen työskentelyyn ja sisältää ilta- ja viikonlopputyötä. Työtehtävien hoitaminen edellyttää oman auton käyttöä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja ajan hermoilla olevan tehtäväkokonaisuuden, laajat yhteistyöverkostot sekä ammattitaitoisen työyhteisön taustatuen. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa marraskuun alussa 2022 sopimuksen mukaan.

Lisätietoa antaa vastaava järjestöasiantuntija Mirva Kiiveri torstaina 8.9.2022 klo 15-17 ja tiistaina 13.9.2022 klo 15.30-17 p. 044 765 0658 tai mirva.kiiveri@invalidiliitto.fi.

Lähetä hakemuksesi, palkkatoiveesi ja CV:si viimeistään sunnuntaina 18.9.2022 osoitteeseen terhi.jussila@invalidiliitto.fi.  Haastattelut pidetään 3.10.2022 Oulussa.