Osa pyörätuolin rengasta ja käsi takaapäin edessä kerrostaloja. Kuvituskuva.
3.11.2020
Haemme järjestöasiantuntijaa Tampereelle vahvistamaan yhdistys- ja aluetoiminnan tiimiämme. Työalueena Tampereelle sijoittuvalla järjestöasiantuntijalla on Pirkanmaan ja Keski-Suomen maakunnat.

Yhdistys- ja aluetoiminnan tavoitteena on edistää jäsenyhdistystemme elinvoimaisuutta sekä vaikuttaa alueellisesti vammaisten henkilöiden aseman parantamiseksi.

Järjestöasiantuntijan tehtäviin kuuluu jäsenyhdistystemme elinvoimaisuuden tukeminen eri keinoin, paikallinen ja alueellinen vaikuttaminen sekä ohjausta ja neuvontaa sosiaali- ja terveyspalveluihin liittyvissä kysymyksissä.

Edellytämme

• soveltuvaa sosiaali- tai terveysalan korkeakoulu- tai ammattikorkeakoulututkintoa tai vastaavaa osaamista
  • itsenäistä ja aktiivista työotetta sekä organisointikykyä
  • hyviä vuorovaikutustaitoja sekä kykyä verkostoitumiseen ja yhteistyöhön muiden toimijoiden kanssa
  • kokemusta järjestötoiminnasta ja kouluttamisesta
  • vammaisten palvelujärjestelmän tuntemusta

Arvostamme kosketuspintaa vammaisuuteen, vaikuttamistoiminnan tuntemusta, kykyä toimia erilaisista taustoista olevien ihmisten kanssa sekä hyviä kirjallisia ja suullisia viestintätaitoja.

Työ edellyttää valmiuksia matkustamiseen, itsenäiseen työskentelyyn ja sisältää ilta- ja viikonlopputyötä.

Tarjoamme sinulle

mielenkiintoisen ja ajan hermoilla olevan tehtäväkokonaisuuden, laajat yhteistyöverkostot sekä ammattitaitoisen työyhteisön taustatuen. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa tammikuussa 2021 sopimuksen mukaan.

Lisätietoa antaa vastaava järjestöasiantuntija Mirva Kiiveri keskiviikkona 11.11.2020 klo 15-17 ja maanantaina 16.11.2020 klo 14-16 p. 044 765 0658 tai mirva.kiiveri@invalidiliitto.fi.

Lähetä hakemuksesi, palkkatoiveesi ja CV viimeistään 23.11.2020 osoitteeseen terhi.jussila@invalidiliitto.fi