29.1.2018
Haemme suunnittelijaa Helsinkiin, Invalidiliiton Harvinaiset-yksikköön. Harvinaiset-yksikkö edistää harvinaissairaiden asemaa jakamalla tietoa, järjestämällä mahdollisuuksia vertaistukeen sekä tekemällä yhteistyötä muiden järjestöjen ja julkisen sektorin kanssa.

Suunnittelijan tehtäviin kuuluu harvinaisiin sairaus- ja vammaryhmiin liittyvän tiedon kokoaminen, välittäminen ja tuottaminen, vertaistuellisten ja koulutuksellisten tapahtumien järjestäminen, neuvonta sekä yhteistyö järjestö- ja muussa toimijaverkostossa.

Edellytämme

• soveltuvaa sosiaali- tai terveysalan korkeakoulu- tai ammattikorkeakoulututkintoa tai vastaavaa osaamista
  • itsenäistä ja aktiivista työotetta sekä organisointikykyä
  • hyviä vuorovaikutustaitoja sekä kykyä verkostoitumiseen ja yhteistyöhön muiden toimijoiden kanssa.

Arvostamme perehtyneisyyttä harvinaisiin sairaus- ja vammaryhmiin, kokemusta järjestötoiminnasta sekä kosketuspintaa vammaisuuteen.

Työ edellyttää valmiuksia matkustamiseen ja sisältää jonkin verran ilta- ja viikonlopputyötä.

Tarjoamme sinulle

mielenkiintoisen tehtäväkokonaisuuden, laajat yhteistyöverkostot sekä ammattitaitoisen työyhteisön tuen.

Ota yhteyttä:

Lisätietoa antaa järjestöjohtaja Terhi Jussila, terhi.jussila@invalidiliitto.fi. Tiedustelut puhelimitse 5.2. klo 13–16 ja 7.2. klo 10–12, p. 044 7650 522.

Lähetä hakemuksesi ja CV viimeistään 14.2. osoitteeseen terhi.jussila@invalidiliitto.fi