Vatupassi ja muita mittausvälineitä.
18.5.2021
Hei sinä uudesta innostuva, erinomaiset yhteistyötaidot omaava esteettömyysalan ammattilainen – meistä olisi hienoa kuulla juuri sinusta!

Haemme esteettömyysasiantuntijaa määräaikaiseen vanhempainvapaan sijaisuuteen Invalidiliiton Esteettömyyskeskukseen.

Tehtäviin kuuluu rakennetun ympäristön esteettömyyteen liittyvien palvelujen – kuten esteettömyyskonsultoinnit, -kartoitukset ja -koulutukset – markkinointi, kehittäminen ja toteuttaminen.

Tässä tehtävässä menestyt parhaiten, jos sinulla on:

• vahva osaaminen rakennetun ympäristön esteettömyydestä, esimerkiksi esteettömyyskartoittajan koulutus antaa valmiuksia tehtävään
  • aikaisempaa kokemusta palvelujen tuottamisesta
  • halu tuottaa paras mahdollinen asiakaskokemus
  • ratkaisukeskeinen ja aktiivinen ote työntekoon sekä yrittäjämäinen asenne
  • vahvat yhteistyötaidot ja halu työskennellä yhteisten tavoitteiden edistämiseksi.

Tarjoamme sinulle merkityksellisen työn, innostavan työyhteisön ja kiinnostavat asiakkaat, joiden parissa pääset näyttämään taitosi. Tarjolla on paikka esteettömyysosaamisen eturivissä, jossa pääset myös oppimaan uutta ja kehittämään osaamistasi kasvavalla alalla.

Työ alkaa elokuussa 2021 tai sopimuksen mukaan ja jatkuu 31.12.2021 saakka, mahdollisesti pidempään.

Tiedustelut: vastaava esteettömyysasiantuntija Marika Nordlund, p. 044 3650 560, marika.nordlund@invalidiliitto.fi.

Jos kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si 4.6. mennessä osoitteeseen marika.nordlund@invalidiliitto.fi. Haastattelut toteutetaan videoyhteydellä viikoilla 24/25.

Invalidiliitto edistää ja kehittää fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten henkilöiden mahdollisuuksia osallistua, liikkua ja elää täysipainoista elämää. Invalidiliitto ry on järjestökentän merkittävä vaikuttaja ja meillä työskentelee noin 100 oman alansa ammattilaista. Toimintamme lähtökohtana on hyvinvoiva ja osaava henkilöstö, joka tuottaa laadukasta palvelua asiakkaillemme.