Kuvituskuva.
30.8.2021
Invalidiliitto etsii henkilöstöpäällikköä rakentamaan arvopohjaisesta työyhteisöstä entistä parempaa työpaikkaa. Saat mahdollisuuden kehittää johtamis- ja henkilöstöpalveluita, joilla varmistamme, että osaamisemme kasvaa ja työyhteisömme voi hyvin.

Invalidiliitto ry:n henkilöstöpäällikkönä tuet strategisten tavoitteiden toteuttamista huolehtimalla hyvästä henkilöstöhallinnosta ja -politiikasta sekä kehittämällä henkilöstötoimintoja ja tukemalla johtoa ja esimiehiä. Luot puitteet henkilöstön hyvinvoinnille ja jatkuvalle kehittymiselle. Vahvistat avointa ja muita arvostavaa toimintatapaamme. Haluat ennakkoluulottomasti kehittää meistä jatkuvasti parempia yhdessä.

Toimit johdon ja esimiesten tukena henkilöstöasioissa ja työhyvinvoinnin kehittämisessä. Vastuullasi on henkilöstöresurssisuunnittelu, rekrytointi ja työsuhdeasiat. Tuet johtamisjärjestelmän, osaamisten ja kompetenssien ajanmukaista kehittämistä. Henkilöstötyytyväisyyden seuranta ja kehittäminen kuuluvat tehtäviisi.  Koordinoit työsuojelutehtäviä ja vastaat työterveyshuoltopalveluiden toimivuudesta. Sinulla on mahdollisuus kehittää henkilöstöprosesseja ja -työkaluja tarpeen mukaan sekä osallistua yhteisiin kehittämishankkeisiin. Roolissasi tuet hyvähenkisen, joustavan ja jatkuvaan parantamiseen perustuvan työkulttuurin rakentumista.

Odotamme, että sinulla on kokemusta ja osaamista kehittää toimintatapoja, kulttuuria ja henkilöstöä sekä rohkeutta haastaa rakentavasti. Tunnet tehtävään nähden riittävästi henkilöstöhallinnon lainsäädäntöä ja TES-asioita. Sinulla on kyky viestiä selkeästi ja toteuttaa tarvittavia toimenpiteitä itsenäisesti ja aktiivisella otteella. Olet yhteistyöhenkinen tiimipelaaja. Haluat tukea johtoa ja henkilöstöä inspiroivassa ja motivoivassa hengessä. Odotamme, että sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto sekä sujuva suomen kielen taito. Ja luonnollisesti toivomme, että sinua motivoi työ merkityksellisten asioiden edistäjänä sekä liiton että työyhteisömme näkökulmasta.

Odotamme innolla kuulevamme sinusta

Jos tämä puhutteli sinua, lähetä CV hakemuksesi ja palkkatoiveesi kanssa viimeistään keskiviikkona 8.9.2021 osoitteessa www.mercuriurval.com viitenumerolla FI-16346.

Lisätietoja tehtävästä antaa Mercuri Urvalin konsultti Seija Malmi p. 040 522 53 30.