kuvituskuva.
19.8.2021
Oletko taitava kirjoittaja ja luonteva tiimityöskentelijä? Ymmärrätkö tavoitteita ja tuotat sisältöä tavoitelähtöisesti? Tahdotko työskennellä yhteisössä, jossa omalla työpanoksellasi on todellista merkitystä?

Nykyisen varainhankinnan sisältöjä tuottavan tiimiläisemme lähtiessä uusiin haasteisiin, etsimme uutta sisällöntuottajaa, jolle on tuttua niin varainhankinta kuin erilaiset tietojärjestelmät ja asiakasrekisterit.

Keitä me olemme?

Invalidiliitto on fyysisesti vammaisten ihmisten valtakunnallinen vaikuttamisen ja palvelutoiminnan monialajärjestö. Varainhankinnan tiimi on avainasemassa mahdollistamassa fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten henkilöiden osallistumista, liikkumista ja täysipainoista elämää. Varainhankinnan tiimi koostuu useista ammattilaisista ja tiimillä on pitkä kokemus alalta. Työkulttuuri on lupsakka ja rempseä, tiimissä on aidosti mukavaa tehdä töitä. Nyt hyvä kirjoittaja pääsee täydentämään tätä tiimiä!

Sisällöntuottajan tehtävä

Päävastuusi on suunnitella ja tuottaa sisällöt kampanjoihin sekä huolehtia lahjoittajarekisteristä ja kuukausilahjoituksista. Sisällöntuottajan rooli on hyvin itsenäinen ja monipuolinen. Saat itse luoda omat työskentelytapasi ja kehittää roolia, mutta apunasi ovat kokenut tiimi sekä talon viestinnän ammattilaiset. Siinä missä viestinnän osaajat vastaavat graafisesta tekemisestä, sinun vastuullasi ovat taidokkaan tekstin tuottaminen, sisältöön liittyvä tiedon hallinta sekä erilaiset pääkäyttäjäroolin tehtävät. Invalidiliitolla on käytössään Salesforce-ohjelmisto, josta on hyvä olla hieman kokemusta. Tässä tehtävässä pääset myös kehittämään, et pelkästään itseäsi ja osaamistasi, vaan myös sisällöntuottajan tehtävänkuvaa.

Miksi Invalidiliitolle?

Rennon työkulttuurin ja osaavan työyhteisön lisäksi Invalidiliitto on paljon muutakin. Omalla osaamisellasi ja työpanoksellasi yhteisössä saadaan tärkeitä asioita aikaan ja arvokkaita hetkiä mahdollistettua. Saat käyttöösi hyvät työtilat ja työvälineet. Suuri työnantaja takaa sinulle hyvät työsuhde-edut, aina kattavasta työterveydestä ja tyky-seteleistä lähtien. Myös etätyöskentelyn mahdollisuudet ovat hyvät. Kouluttautumismahdollisuuksiin suhtaudutaan positiivisesti, voit halutessasi suorittaa esimerkiksi varainhankinnan erikoistutkinnon. Myös palkka on hyvin kilpailukykyinen.

Oletko sinä uusi meikäläinen?

Mikäli olet tekijätyyppi, joka tahtoo kääriä hihat ja jolle merkityksellinen työ ihmisten parissa on sydämen asia, niin tahdomme tutustua sinuun! Hyvin tärkeää on myös kirjoitusosaamisesi sekä aiempi kokemus varainhankinnasta ja/tai suoramyynnistä. Arvostamme kovasti myös tiimityötaitoja, mutta myös kyvykkyyttä itsensä johtamiseen. Tehtävässä onnistuu myös, jos erilaiset järjestelmät ja niiden haltuunotto ei tunnu tukalalta, ehkä jopa päinvastoin. Sisällöntuottajana sinulle on jo kenties tuttua tunnistaa erilaisia kohderyhmiä ja sanottaa sisältöjä onnistuneesti laajoillekin joukoille. Ruotsin kielen taidosta sekä aiemmasta kokemuksesta kuukausilahjoitusten asiakaspolusta on etua tehtävässä.

Kiinnostuitko?

Laita meille hakemuksesi, niin tutustutaan lisää! Hakuaikaa on 1.9.2021 saakka ja tehtävä alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian. Mikäli jokin asia jäi askarruttamaan, voit olla yhteydessä Barona Luovan Emmiin rekrytointiprosessiin liittyvissä asioissa: emmi.rantanen@barona.fi tai puhelimitse 044 491 4721 ti 24.8. klo 12-13 ja ti 31.8. klo 14-15, sekä työtehtävää ja Invalidiliittoa koskevissa asioissa tulevaan esimieheesi Petriin: petri.aikia@invalidiliitto.fi tai puhelimitse arkisin klo 11.00-11.45: 0400 664 976