Neljässä alekkaisessa neliössä 2 nauravaa miestä ja naista. Vieressä vihreällä taustalla oranssissa pallossa valkoisella Sopivaa työtä kaikille, o-kirjain on pyörätuolin muotoinen.
15.4.2020
Keskiviikkona 15.4. järjestettiin Invalidiliiton Sopivaa työtä kaikille -livelähetys. Ensin keskusteltiin Sopivaa työtä kaikille -ajattelutavasta työnhakijan näkökulmasta ja lopuksi keskityttiin työnantajan näkökulmaan.

Sopivaa työtä kaikille-palvelu tukee työnhaussa

Onko sinulla jokin haaste - sairaus, vamma tai muu este? Etsitkö tukea työllistymiseesi?

Keskustelemassa työelämä- ja yrittäjyysasiantuntija Sinikka Winqvist, Invalidiliitto, työkykyvalmentaja Jaana Bister, Springhouse Oy, palveluiden kehittäjä Annu Kiiski, Workpilots Oy, näkövammainen yrittäjä Tuomo Burman sekä työkykykoordinaattori Sari Hoffren, Pohjois-Savon TE-toimisto.

Katso Sopivaa työtä kaikille-palvelu tukee työnhaussa- lähetyksen tallenne.

Sopivaa työtä kaikille-palvelu työnantajan tukena

Oletteko valmiita monimuotoistamaan työyhteisöänne? Invalidiliitto on rakentamassa Sopivaa työtä kaikille -konseptia, jossa kehitetään ja innovoidaan uudenlaisia keinoja työllistää ja työllistyä. Lähetyksessä keskusteltiin mm. työpaikan esteettömyydestä, työolosuhteiden järjestelyistä, monimuotoisuuden lisäämisestä sekä tuesta, joita työnantaja voi saada näiden asioiden kehittämiseen.

Keskustelemassa työsuhdejohtaja Petteri Huovinen, Kesko Oy, pääjohtaja Petri Pohjonen, Invalidiliitto, palveluiden kehittäjä Annu Kiiski, Workpilots Oy sekä työkykykoordinaattori Sari Hoffren, Pohjois-Savon TE-toimisto.

Katso Sopivaa työtä kaikille-palvelu työnantajan tukena -lähetyksen tallenne.