Teksti Suomen Sosiaalifoorumi Työelämän kätketyt kamppailut - vammaiset yrittäjinä lauantai 4.5. klo 16.00-17.30 luokka 44 sinisellä pohjalla.
30.4.2019
Suomen sosiaalifoorumin osatapahtumana järjestetään Työelämän kätketyt kamppailut - vammaiset yrittäjinä -keskustelutilaisuus vammaisten yrittäjien kohtaamista kysymyksistä työelämässä.

Aika: lauantai 4.5. kello 16–17.30
Paikka: Helsingin kaupungin ruotsinkielinen työväenopisto Arbis, Dagmarinkatu 3, 4. kerros huone 44

Ohjelma:

klo 16:00 Tervetuloa, Ylva Krokfors, Invalidiliitto ry

klo 16:10 THL:n Näkövammarekisterin tietoja näkövammaisista yrittäjistä- esittely, Jaana Argillander, Näkövammaisten liitto ry

klo 16:20 Yritystä!-hankkeen esittely + Tuomas Saloman yrittäjävideo, Junno Kaarna, Invalidiliitto ry:n Yritystä!-hanke

klo 16:35 3K-Talk Paneelikeskustelu, vetää Jaana Argillander.
Panelistit: Joel Burgos, Riikka Hänninen, Outi Kainunkangas, Timo Lötjönen ja Tuomas Nousiainen.

klo 17:10 Yleisökeskustelu, vetää Ylva Krokfors

klo 17:25 Yhteenveto ja päätös, Ylva Krokfors

Esteetön tila, ei viittomakielen tulkkausta.

Vapaa pääsy!

Tilaisuuden järjestävät: Kuka kuuntelee köyhää? -verkosto, Invalidiliitto ry, Näkövammaisten liitto ry ja Invalidiliiton Yritystä!-hanke.

Lue lisää Kuka kuuntelee köyhää- verkoston kotisivuilta.