Barbie-nukke istuu pyörätuolissa ulkona.
8.3.2019
Vammaisten naisten Woimaviikonloppu Linnasmäessä Turussa 27. - 28.4. sekä Voimaa vertaisuudesta -loma Kyyhkylässä Mikkelissä 15. - 20.9. Ilmoittaudu mukaan!

Woimaviikonlopussa teemoina ovat seksuaalisuus, äitiys ja perhe. Ohjelmassa mm. seksuaaliterapeutti Tanja Rothin luento, burleski-esitys, vinkkejä persoonallisuuden korostamiseen, virheettömän diivamme metsästystä tanssillisin keinoin sekä tietysti vertaistukea ja kokemusten jakamista vammaisena naisena ja/tai äitinä olemisen iloista ja haasteista.

Woimaviikonlopun hinta on 50 € ja siihen sisältyy täysihoito. Invalidiliitto korvaa myös matkakulut järjestökoulutuskäytännön mukaisesti.

Ilmoittaudu Woimaviikonloppuun 5.4. mennessä >>

Vammaisten naisten oma loma

Ensimmäinen vain vammaisille naisille tarkoitettu tuettu loma järjestetään Kyyhkylässä syyskuussa. Lomatukea myönnetään taloudellisin, terveydellisin ja/tai sosiaalisin perustein. Omavastuu 20 €/vrk sisältää täysihoidon ja lomaohjelman.

Lue lisätietoja lomasta Maaseudun Terveys- ja Lomahuollon sivuilta >>

Lähetä lomahakemus 15.6. mennessä >>

Loman järjestävät yhteistyössä Invalidiliitto ja Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto.